Probleem met nero burningrom

vbimport

ik heb een probleem met nero als ik een imige gemaakt heb en eerst getest hebt en dat gaat goed en ik ga branden stopt de cd bij 27%zonder dat ik iets doe wie weet waar het aan ligt?
brander:hp 9100
nero 5.0.9

Nee zo 1,2,4 niet maar kunje ook het log plaatsen?
hier…

nee het log heb ik niet meer.
onder het branden stop hij opeens lijkt net of er een beveilging op zit maar dat kan niet en dat is dus erg vaag!

Welk spel fik je dan?
heb je niet gewoon een buffer underrun?
on the fly of via image?

probeer misschien eens op een lagere schrijfsnelheid te schrijven. Hoe zit het met de defrag van je hd? Veel programma’s op de achtergrond draaiende? Als je via een image werkt mag je normaal gezien geen problemen hebben. Zet je screensaver af en blijf van je computer af, geen programma’s openen

greetings
scooby2

Op welke snelheid ben aan het fikken en hoeveel kan je cd’tje aan? (kan werken, hoeft niet, snelheidsverschil…)

ik fik op allerlei manieren zoals ik bij me oude brander deed [hp8100] ik heb geen screensaver aan of iets anders ik brand op verschillend speeds 1x 2x 8x
in de test gaat de cd goed maar als het echt moet stopt ie na zoveel procent.
ik brand er mp3’s mee naar cd [zodat je hem kan afspelen op cdspeler]ik brand via een imige
dit is mijn computer:celeron 400, 64 mb, 13gb hopelijk weet iemand het?

Installeer gewoon dat ding is opnieuw! Lekker nieuwe firmware eroverheen! Misschien is Nero opnieuw erop? Probeer anders eerst eens een oudere versie waar je meer (procentueel dan) succes mee behaalt hebt!
En kijk dan nog eens of ie het weer doet!
Check tevens ff hoe je em hebt aangesloten! (zeker géén probs >> HD als master op Prim IDE, Writer als master op Sec. IDE!) (als je scsi hebt geldt dit nat. niet!)

Nog steeds fucked up? Writer inruilen, hij is stuk!
(Probeer een sticker te maken met daarop “Plextor 16850”, plak deze over de HP stickers en zeg dat je em gelijk mocht ruilen!)

Good Luck!

[This message has been edited by Wookie (edited 04 June 2000).]

kan het misschien ook liggen dat ik 1200 mp3’s heb verplaatst met cut en dan paste naar een anderen directory en dat ze beschadigt zijn maar dat nero dat niet ziet?
[nero ziet wel beschadigde files maar misschien deze soort beschadeging niet?]
want ik krijg van die %$#& errors onder het branden van audio mp3’s

Als je denkt, dat *.mp3 beschadigd is, zet je ze toch voor het branden om naar *.wav?, bv met winamp.
Het ging hier ook wel eens mis als converteren en branden aan nero werd overgelaten>komt nog bij dat nero *.mp3 gewoon skipt als die echt beschadigd is.

he het kan zijn dat power managment aan staat in het configuratie scherm dan kan het zijn dat hij blijft hangen op 1 bepaald punt ik heb dit probleem ook wel is gehad…

je moet powermanagment uitzetten en dan hoop ik voor je dat het over is en probeer is te branden op 1x dat gaat de helft langzamer en dan moet er dus een error komen bij 13%
SNAPPIE…

ik hoop dat dit werkt

Ik hoop voor je dat het werkt, want als ie kapot is dan moet je hem mischien terug sturen naar HP. En ze zeggen dat dat lang kan duren. Ik had een oude Philips 3610 brander en die is 3x terug gestuurd. Hier komen de levertijden:
1x 4 maanden
2x 2 maanden
3x 1 maand toen kreeg ik van de winkel waar ik hem gehaald had voor 300 gulden een plextor 8/4/32a IDE. Nog nooit problemen mee gehad. PLEXTOR RULEZZZZZZZZZ.
Dus pas maar op met terugsturen, ik wete zo niet hoe snel de writer 9100 is, maar als het al 8 speed is dan moet je gewoon vragen mag ik een andere, als je een 4 speed ehbt dan moet je tegen meerbetaling een nieuwe vragen! Niet alle winkels zullen dit doen, maar je kunt het proberern!!

Greetz,
RMX

Ik kamp met hetzelfde euvel.

Echter met easy cd creator 4.02 heb ik geen enkel probleem.

Conclusie: Nero is gewoon teringzooi!

S.

het werkt weer gelukig
ik heb een diskdefragmatator gedaan[weet niet hoe je het precies typt]
en weer geherinstaleert en het WERKT weer!!!
bedankt voor all jullie hulp!
mzzl
mac-daddy

alleen nu weer een ander probleem ik kan alleen nog maar op 2x branden en niet op 8x
hoe kan dat nouw weer?