Probleem met MSN Passpoorten

vbimport

Wie kan mij helpen? Ik heb verschillende personen die reeds op mijn computer gebruik gemaakt hebben van MSN, waardoor hun gebruikersnaam blijven staan is in MSN. Ik heb reeds alles geprobeerd om die lijst te verwijderen. Hoe kan ik dit doen, wetende dat ik beschik over Windows XP PRO en MSN 7.0

(via MSN zelf bj gebruikers verwijderen lukt dit niet)

Kan ik ergens een bestand wissen ofzo waardoor dit probleem opgelost is en ik geen lijst van al die emailadressen krijg?

Dank.

http://forums.breekpunt.nl/forums/topic.asp?ARCHIVE=true&TOPIC_ID=21524

Er zijn 2 manieren om deze lijst te legen/bewerken. Manier 1 legt uit hoe je de adressen kan kiezen die je wilt verwijderen. Manier 2 legt een werkwijze uit waarmee je snel alle adressen uit de lijst kan verwijderen.

Manier 1
Je kan zelf kiezen welke adressen je wil verwijderen. Nu wil het toeval dat er een functie aanwezig is in Windows XP om deze lijst te legen/bewerken. Om toegang te krijgen tot deze functie moet je bij Start->Uitvoeren(Run) de tekst control userpasswords2 ingeven(let op de 2 achteraan!).

Klik op het tabblad Geavanceerd. Klik nu op de knop Wachtwoordbeheer.
Vanuit dit venster kan je naar hartelust accounts verwijderen/toevoegen.

Manier 2
De data wordt dus opgeslagen in een bestand, meer bepaald credentials in een systeemmap op je harde schijf.
Standaard wordt dit opgeslagen in C:\Documents and Settings\jouw windows login\Application Data\Microsoft\Credentials\cijfercode
Die windows login in die cijfercode kunnen verschillen va systeem tot systeem. Ook is het belangrijk dat je de optie Verborgen bestanden en mappen weergeven in het menu Extra->Beeld aangevinkt is omdat de map Application Data een verborgen map is.

Goed, je hebt de map en het bestand gevonden. De truuk die we nu gaan toepassen kan misschien raar klinken, maar werkt wel. Verwijder het bestand Credentials dat je zonet gevonden hebt in die map. Als je niet zeker bent, kan je altijd een back-up maken, maar je zal zien dat deze oplossing werkt.

Nudat je het bestand verwijderd hebt, moet je je PC herstarten. Open nu je MSN Messenger weer, als dit nog niet gebeurd is, en je zal zien dat alle bestaande loginnamen verdwenen zijn.

(Verborgen bestanden tonen moet wel aanstaan. Ga naar windows verkenner en klik op "extra’en dan op “mapopties”. In het venster wat dan opent klik je op "weergave"en je scrolled naar beneden, en daar plaats je een vinkje voor “verborgen bestanden weergeven”(dit staat standaard namelijk uit)