Probleem met Lite-On brander, werkt niet meer en leverancier foetsie, wat nu?

vbimport

Nog geen jaar geleden bij Exile in Heerenveen een LiteOn brander besteld en nog geen 50 CDs mee gebrand. Maar nu herkend hij dus geen enkele CDR meer en ik hoorde dat de eigenaar met de noorderzon is vertrokken en er nog ladingen bestellingen niet geleverd zijn. Wat moet ik nu doen? Kan ik bij de importeur ofzo terecht?

Edit:

Title iets aangepast zodat het meer zegt over de inhoud van de thread.

Houd hier volgende keer aub rekening mee.

bvd

Ik denk dat je of bij de importeur/distributeur verhaal kunt halen, of wellicht bij LiteOn zelf. Nu staat LiteOn niet echt bekend als merk met een geweldige service (ahem), dus ik zou een oplossinge zo dicht mogelijk bij huis zoeken.

Wat je wellicht ook eens kunt nagaan, is of er LiteOn servicecenters in Nederland zijn. Indien dit het geval is, kun je hoogst waarschijnlijk je drive, mits er nog garantie op zit, daar ter reperatie inleveren, zonder bijkomende kosten.

Heb je overigens al geprobeerd andere firmware in je schrijver te zetten? Functioneert de schrijver wel als lezer? Is het geen software probleem? Zet eventueel je schrijver eventjes in een andere computer…

Lite-On Technology Europe BV
Hastelweg 232 5652CM Eindhoven
040-2957500

een Lite-on is prima zelf aan te melden bij lite-on, alleen duurt de garantie afhandeling meestal erg lang zeker als je de garantie kaart niet hebt ingestuurd…
had je maar plextor moeten kopen :bigsmile:

Probleem is al opgelost.
Ben een hele avond bezig geweest (nieuwe firmware erop, computer aan/uitzetten, ASPI drivers) maar niks hielp.
Uit frustratie de PC maar uitgezet en TV gaan kijken. Volgende dag zet ik hem weer aan en hij brandt weer als de beste :S
Erg vreemd maar ik ben wel blij. En wat betreft die Plextor; ik ga niet een CD writer kopen die over een jaar qua snelheid alweer is ingehaald en waar voor hetzelfde geld 2 of 3 andere voor kan kopen. Wat heb ik nou aan 5 jaar garantie als ik over 2 jaar alweer een nieuwe wil? :slight_smile: