Probleem met laserjet 5L

vbimport

Ik heb vorige week een 2dehands hp laserjet 5L gekocht(f 25,-). Op zich werkt de printer goed, alleen met de papierinvoer heeft hij problemen. 9 van de 10 keer pakt hij geen geen papier, kan het zijn dat het invoermechanisme vies/stuk is?? of is het iets anders?

Greetz,

Melch

emmm
2de hands spullen ( tja kan gebeuren)
haal de inktpatronen eruit
en plaas alles eens goed zuiver
met de compressor
meer kan ik je niet aanraden

Ik heb der ook nog 1 steeds maar gebruik die nauwelijks omdat deze ook een probleem heeft met het pakken van papier, alleen pakt hij bij mij alleen teveel vellen meestal(varierent van 1 tot zeg maar 15 ofzo).

Waarschijnlijk is het iets met de verticale invoer want als ik over het algemeen wat zwaardere vellen pak en minder glad werkt het wat beter.

Maar ik zou ook even alles kontroleren of der niks klem zit. want af en toe wil de printer nogal wat papier klem laten lopen.

Maak de rubber wieltjes eens schoon, die zijn waarschijnlijk helemaal glad van het vuil.

Pak wat alcohol op een wattenstaafje en maak de rubber wieltjes eens schoon. Als dit niet voldoende is even met een klein schuurpapiertje of een mini staalborsteltje de rubber wieltjes ruw maken.

Dit is een heeeeel erg bekend probleem van HP printers, maar ook vaak redelijk eenvoudig op te lossen met bovenstaande procedure.
Anders bel je even met HP: 020-6068751 (als ik het goed heb uit mijn hoofd)

het is algemeen bekend dat HP vaak na een tijdje geen papier meer pakt…
En zeker als je iets tweedehands koopt voor (!) fl. 25,- , dan moet je echt niet verwachten dat de LaserJet wonderen verricht…