Probleem met kopiëren van cd..?

vbimport

Hallo,
ik heb problemen met het kopiëren van een audio cd van prince. Het gaat over de cd met als titel: Rave un 2 the joy fantastic.
Dit is een mixed mode cd (data+audio dus) en ook nog eens opgenomen in multisession.
Als ik er een image van maak met blindread en ik wil deze dan schrijven met fireburner geeft fireburner een error weer, dat de cuesheet niet in orde is ‘Thread1: Error sending cue sheet
Thread1: INVALID FIELD IN PARAMETER LIST ($05/$26/$00)
Recording aborted due to error’

als ik die cuesheet in cdrwin geef en probeer te branden zegt deze eerst dat sommige tracks korter zijn dan 4 seconden en vraagt deze om toch door te gaan, dus ik druk op ja en dan komt er het volgende op:
‘ERROR: ‘START DOA RECORDING’ command failed on device 2 cuesheet was rejected by the cdrom recorder’

Weet er iemand hoe ik deze cd toch kan kopieren… ik had al gedacht om eerst de audiotracks te rippen met bvb audiograbber, maar die geeft minder audiotracks weer dan er in feite zijn… en dan branden met data erbij…
als iemand de cuesheet wil, kan ik die altijd wel es posten, of mailen.
Mijn writer is hp9110i

Laat maar zitten… Ik heb clonecd eens geprobeerd en het is gelukt…

Met Easy CD creator 4 deluxe is dat allemaal geen probleem of met den Nero burning rom 4.0.9.1 maar zet eerst dienen blind read af
en dan werkt dat, want ik heb dienen cd van iron maiden met dat spelleken derop gekopieerd met 1 van deze programma’s.

Aagt er de vliegen af !