Probleem met jetcar/flashget

Zoals de meesten hier download ik wel eens wat. Nu heb ik de laatste tijd heel vaak dat als ik iets download met jetcar (een proggie dat bestanden splitst zeg maar) dat ik een grotere filesize heb dan bedoeld of een kleinere.

In winrar krijg ik dan een error van unexpected end of archive of een crc error. Als ik het bestand dan opnieuw download met 1 thread dan doettie het wel goed?

Ik draai winxp (mocht dat iets uitmaken) maar ik vind het heel raar want in win98 werkte het altijd goed.

mag eigenlijk niks daarmee te maken hebben, mischien dat flashget/jetcar nog niet optimaal functioneerd onder xp??? Heb je trouwens wel DAP geprobeerd??, ik was altijd tevreden met flash get todat ik achter download accelerator plus kwam.

Ik download alleen van ftp dus gebruik dat soort shit nooit!

Originally posted by Sorcerer
Ik download alleen van ftp dus gebruik dat soort shit nooit!

Ik download ook altijd van ftp :wink:

Met meer threads dus gaat sneller :slight_smile:

ikke down ook bijna alles van ftp’s maar sommige dingen staan gewoon nog op http pages. drivers en shit, en multiple threads van een ftp pak ik met smartftp(ok wel een thread op een file maar dan wel 20 files at a time max out my cable connection 200 kb/s :frowning: kut chello )

Ik gebruik ook FlashGet onder XP en heb daar nog geen problemen mee ondervonden! Dus denk niet dat het aan XP ligt! (Draai overigens de engelse versie van XP, mocht dat uitmaken! :))

Denk niet dat de taal van het os te maken heeft met de werking van het programma, maar zou kunnen! Je weet maar nooit met MS!

En ook drivers en andere freeware :frowning: shit d/l ik meestal via ftp!