Probleem met Easy cd creator Platinium

vbimport

Wie kan mij helpen AUB.
Ik brand met Easy cd creator,maar nu wil ik over gaan naar de PLATINIUM.Zonder het oude program er af te doen heb ik de Platinium geinstaleert en daar zijn de problemen.Het is sindsdien niet meer mogelijk om ook maar EEN van bijde programma’s te installeren.Ik heb het register al volledig leeg gemaakt en toch zijn er probleemen .Is er soms iemand die mij kan helpen?

Gewoon NERO installeren. Nergens meer problemen mee. Ook niet met het updaten van NERO. NERO roeleert :wink: Ik heb vroeger ook Easy CD Creator gebruikt maar heb het er gewoon vanaf gehaald. Ik maak bootable CD’s met CDRWin. CloneCD om een backup te maken. Ik denk dat dit de 3 beste proggies zijn om CD’s in de brand te steken. :wink:

idd Nero is erg goed, helaas heb ik geen oplossing voor je creator probs, tis wel bekend dat creator nogal moeilijk doet als er een ander burn progie geinstalleerd is (weet niet of dit nog steeds het geval is)

gebruik:

• Nero voor je filecopy (ook goed geschikt om bootable cdr’s te maken)
  • Feurio voor audio cdr’s te maken (het lijkt wat ingewikkeld op het begin, maar als je er eenmaal mee gewerkt heb, wil je waarschijnlijk niet anders meer)
  • CDRWIN & Clone CD om cd’s te kopieren (zonder of met beveiliging)

Hé SoulShower.

Maak jij eens een bootable CD van WINXP in Nero? Ik wil wel eens weten of dat lukt.

Rogma
Als je windows 2000 draait. Zorg voor de allerlaatste patch van Easy. Want er waren problemen met Easy op Windows 2000.

Originally posted by King Dingeling
[B]Hé SoulShower.

Maak jij eens een bootable CD van WINXP in Nero? Ik wil wel eens weten of dat lukt. [/B]

Is geen probleem…