Probleem met de sims

vbimport

als de sims speel dan knippert de muiscursor constant en af en toe is hij niet meer zichtbaar als je een knop in wil drukken. ook als ik bij het ben dan blijft de cursor steeds hangen zodat er op een gegeven moment allemaal cursors op het scherm staan. weet iemand wat de oorzaak is en hoe je het kan verhelpen of heeft iemand hetzelfde probleem gehad? laat het even weten!!!!!

Als je de Sims van Twilight hebt afgehaald, dan is er maar een oplossing. Ga naar de videotheek, huur the Sims en kopieer deze met CloneCD. Of koop hem van een dealer. Twilight is gewoon kut.

Ik had the Sims namelijk ook eerst van TL en ik had ook dat probleem met die muiscursor, maar nu heb ik hem dus zelf gekopieerd en nu werkt alles wel .

het ligt aan twilight

kun je geen ruk aan doen.

grtz +he cross

jaeh bij TW maken ze er een rotzooitje van de laatste tijd.
en een hoop van die’n zut kun je ook gewoon downen en eerder als die cd.

Koop crazybytes…(48)

Kunnen we Twilight niet mailen daarover ?
Ze rippen inderdaad wel heel erg veel de laatste tijd,of gaat dat veranderen met die DVD’s ?

Als je ze erover mailt dan krijg je toch geen antwoord, heb ik nm. al vaker geprobeerd!

Klootzakken!

Als je de sims zonder cd speelt dan heb je ook dat probleem dat je de muis cursor niet ziet, en dan heb je ook nog het probleem dat je geen muziek hoort.

Rush

/Don’t shoot them, let them burn.

Ik heb ook de Sims, maar bij installatie vraagt hij om een serienummer, en dat heb ik niet. Heeft iemand van jullie dat misschien voor mij.

Thanx

Serial Sims :

101097-286809-262941-6604
100487-097444-972531-3363
101001-178288-416553-6713

Thanx, UTMachine voor de serials.

Nu heb ik hem eindelijk kunnen installeren, bestaat er trouwens ook iets om de taal om te zetten van engels naar Nederlands, want ik kan alleen maar Engels of Spaans installeren.

het geluid werkte ook niet bij de Twilight Sims, ik ben overgestapt op Crazy bytes en Blade, die kunnen in iedergeval fatsoenlijk rippen.
Ik heb Sims ook van de Crazy bytes geïnstalleerd en daar deed hij het perfect.

Greetings von Wu-TaNg

gex

er bestaat een prog genaamd simstweaker waarmee je de taal kunt kiezen (ned, eng, frans, chinees, enz) ook kun je voor de adult mode aanzetten.

ik mail je het wel even.

tja waarom zou je tl gaan mailen !

hun rippe die spelle niet hoor mail, MYTH of andere crack group die het gereleased heb

.

nu dat we toch bezig zijn over de sims
er is een Nude patch avail
http://www.warez.com