Probleem met branden

vbimport

Ik wil graag een ps2 spel branden, maar het wil maar niet lukken.
De dvdjes die ik gebruik zijn DVD+R 16x speed en van het merk Imation.
Ik heb het gebrand met Nero op 4x speed en met Alcohol 120% op maximum speed.
Ik gebruik swap magic. De dvd gebrand met Alcohol 120%, startte op maar daarna kwam een zwart scherm en kwam er herrie uit me ps2, bij de andere kreeg ik de melding “not a valid ps2 disc.”

Wie kan me helpen? er zijn al 3 dvdjes vernaggelt. :eek:

Groeten Richard

:confused: niemand?

Is je PS2 wel gemod???

Ik gebruik swap magic dan is dat volgens mij niet nodig…

Hai en welkom hier namens mij

Wat is er mis met het originele spel???

mzzl Dunedain

Ga hier niet om illegale dingen vragen. Ieder persoon weet zo ongeveer wel wat ik daarmee bedoel. Dus geen warez , cracks , serienummers of anderssoortige illegale modificaties. Dit is geen FXP board. Daar zijn er al zat van. Ook niet vragen waar die te vinden zijn. Dat zoek je maar mooi zelf uit.

Vermijd “Grijze zone” posts : Hiermee bedoel ik posts die op een hele belachelijke manier om illegale dingen vragen.

Voorbeeldjes :

“De 53e RAR file van de ISO file van GTA 3 bevat een crc error. Oh ja , deze heb ik zelf met RAR gemaakt. Oh , de crack doet het overigens ook niet.”

“Ik kan het cd hoesje niet vinden van mij legaal gekochte muziekcd”

“Met het serienummer van mijn legaal gekochte Warcraft III mag ik niet op battle.net… wat nu ?”

Ga hier een beetje slim mee om aub.

RULEZZZZ!!!

mzzl Dúnedain

Hallo mensen, ik heb hulp nodig, ik heb een ps2 met een swap magic… heb een iso bestandje gedownload en gebrad met alcohol 120%, ik doe het via de swap magic alles doet het gewoon maar zodra ik een wedstrijd wil spelen dan blijft hij haken wat is hiervan het probleem??

ik verwijs naar de wijze Dunedain en zijn post net boven die van jou