Probleem logitech muis onder win xp

Sinds ik windows XP draai kan ik mijn scroll knop niet gebruiken onder spellen (rtcw-sof1/2-ut/ut2k3-enz-enz). ik draai win 98 ernaast en daar kan ik hem wel gewoon gebruiken.(normaal doet ie ut trouwens wel, weppages/acrobat/frontpage)

wel nieuwste drivers enzo, zag gister een *.reg bestandje staan voor de muis, maar dat heeft ook niks uitgehaald(bestandje downloaden van logitech en dan in het register voegen).

ik neem aan dat er meer mensen dit probleem hebben/hebben gehad. Dus als iemand mij hier verder mee zou kunnen helpen dan dank u wel.

M.V.G

SStyle

Ik heb alles draadloos van logitech en heb een Cordless Mouseman Wheel. Die scroll doet het perfect onder windows XP. Ik gebruik hem onder BF1942 en Wolfenstein. Ik gebruik de laatste drivers van logitech.

MMMMmmmmm had ff in sisoft sandra gekeken, staat er mouse wheel not suported. op het moment dat ik de logitech drivers deinstalleer en de muis dus gewoon wordt gevonden als een normale ps/2 muis doet mijn scroll knop het wel onder winxp. sisoftsandra geeft dan ook gewoon aan dat het muiswieltje suported is. installeer ik vervolgens weer de nieuwste drivers van de muis (logitech algemene drivers) geeft sisoft sandra weer aan dat het muiswiel niet ondersteund wordt.

Heb je toevallig een switch box om meerdere pc’s aan te sturen?