Probleem HTC

vbimport

Hallo,
Ik probeer apps op mijn HTC bij te werken… ik heb en 32 GB sd kaart er is nog geen 1GB van gebruikt… toch blijft hij klagen dat het geheugen vol is… Ook zet hij Apps die ik download naar mijn telefoon geheugen DIT WIL IK NIET!!!. mijn telefoon loopt ook continu vasst/heeft een eigen wil als ik iets boven in het scherm aantikt doet hij iets wat onderin het scherm staat. Lang uitzetten werkt niet en virus dingen werken ook niet Hij blijft raar doen…

Misschien te weinig geheugen omdat je telefoon vol apps staat?
Als je telefoon geroot is,is kan je Link2SD gebruiken om je apps naar de sdkaart te zetten,werkt SUPER! :bow:

dat kan mijn HTC automatisch… alleen hij blijft zeuren… en ook het probleem is echter hoe krijg ik het voor elkaar dat hij het automatisch op mijn SD kaart zet???

zonder daar dus weer applicaties voor te moeten downloaden.

[QUOTE=vijfhuizennaar;2659664]dat kan mijn HTC automatisch… alleen hij blijft zeuren… en ook het probleem is echter hoe krijg ik het voor elkaar dat hij het automatisch op mijn SD kaart zet???[/QUOTE]
Sommige apps kunnen niet op een SD, omdat Android nu eenmaal zo werkt. Dat is een beperking van Android.

Maar ik heb ondertussen wel 50 apps op mijn Samsung Galaxy staan (meerderheid op sd, dat wel) en dat gaat prima.

[QUOTE=vijfhuizennaar;2659664]dat kan mijn HTC automatisch… alleen hij blijft zeuren… en ook het probleem is echter hoe krijg ik het voor elkaar dat hij het automatisch op mijn SD kaart zet???[/QUOTE]

Wat bedoel je hier eigenlijk mee? :confused:

Heb je bij ïnstellingen–>opslagruimte al gekeken hoeveel vrije ruimte je “interne opslag” nog heeft?
Ik begrijp dat je nu niet nog een extra app wil installeren,maar de standaard android "apps2sd " kan maar gedeeltelijk apps naar je sd verplaatsen,meestal blijven er nog dex files,data en libraries achter op je intern geheugen.
Na gebruik wordt er dus elke keer nog wat opgeslagen op je internal memory,ondanks dat de .apk verplaatst is naar je sdkaart.
Als je even de moeite neemt om de functies te lezen van Link2SD,zal je zien dat deze app veel meer naar je sdkaartje schrijft dan app2sd,zelfs updates van Playstore worden automatisch weggeschreven naar je externe geheugen…eens goed ingesteld,gebeurt bijna alles automatisch…:bow:

dank… zal kijken ik heb bij interne opslag gekeken en die beweert 12,48 mb is nog vrij te gebruiken.

en plus ik heb het probleem dat zelfs de standaard app van HTC de apps niet overzet zelfs niet gedeeltelijk…