Probleem downloaden

vbimport

Hoi,
Ik heb een probleem met het downloaden.
Iedere keer als ik wil downloaden stopt het na een tijdje ,ik moet dan mijn usb stekker uit trekken en daarna weer in dan kan ik weer een tijdje downloaden soms is dat 100mb en soms maar 5mb.
ik heb dat bij alle programma’s B-news , bittorrent etc.
Bij gewoon internetgebruik (surfen) geen probleem.
Ik heb telenet al gecontacteerd maar die zeggen dat het aan mijn instellingen ligt van explorer .
Alles nagekeken alles is juist denk ik.IK heb een compaq pressario 7954 650mhz,384 ram windows xp sp1,MODEM motorala sb5100e(1 maand oud) en silicom usb adapter.
Computer is spy en virusvrij gebruik hitman pro.
Graag een oplossing om terug normaal te kunnen downloaden.
Gr. Marc.

Ik heb ooit een vergelijkbaar probleem gehad met een USB modem. Heeft die Motorola een externe voedingsadapter of trekt hij de stroom uit het USB slot van je computer? Indien ja, dan kan het zo zijn dat de modem te weinig stroom krijgt waardoor hij de verbinding verliest. Bij mij heb ik het toen opgelost door de modem aan te sluiten of een extra PCI-kaart met USB poorten. De onboard USB poorten van mijn oude PC konden gewoon niet genoeg stroom leveren. Misschien het proberen waard? Tevens kun je eens kijken of er geen nieuwe drivers voor je modem verkrijgbaar zijn. Dit kan ook wel eens helpen.

Thanks .
Zal wel kunnen al mijn usb aansluitingen zijn bezet.
Gr,Marc.