Probleem Blu-Ray speler

vbimport

Beste allemaal,

Ik heb sinds 11 maart 2010 een acer M5811 met bluray-speler. Waarschijnlijk door de problemen toen met Mcafee is mijn computer gecrashed. Ik heb hem laten reapareren op 27 april 2010 opgehaald. Maar mijn bluray-ondersteunings programma is verdwenen. Kan iemand me helpen aangezien er niet veel driver zijn.

Met vrinedelijke groet en alvast bedankt.
Vijfhuizennaar

Hoi vijfhuizenaar, welkom!

Ik heb al even gekeken op de Acer website voor de drivers voor de blu-ray player in je Acer M5811 desktop, maar hier kon ik geen drivers vinden.

Kan je misschien uit de documentatie opmaken over welke Blu-ray Player het hier gaat? Dus welk merk en welk model? Dan kunnen wij hier misschien opzoeken welke driver daarbij hoort.

Hallo Bussy B,

Nee ik kan niet uit de documentatie opmaken om welke bluray-speler het gaat. Ga vandaag verder onderzoeken. Ga vandaag ook acer weer bellen. Ik had ook al op de website van acer gezocht je kunt allerlij drivers vinden maar niet de juiste.

Bedankt voor je reactie.
Vijfhuizennaar

Bij mijn weten is de M5811 een kleine pc met Windows 7 Home Premium 32 bits er op. Voor de blu-ray speler zelf heb je geen driver nodig, die zit in Windows 7 zelf. Voor een afspeelprogramma verwijs ik je naar de originele discs die bij de machine (of later ingebouwde blu-ray speler) zaten.

Wil je een ander afspeelprogramma, kijk dan eens naar WinDVD, PowerDVD of Nero Showtime.

Nee het is een 64 bits

Beste mensen,

Mijn software is inderdaad niet verdwenen alleen ik heb nu een ander programma gedownload(inter video win DVD 8) maar hij opent hem niet er gebeurt niks.
Wat is er toch aan de hand???

VIjfhuizennaar

hij opent de blu-ray DVD niet

Wordt het schijfje wel herkend in, bijvoorbeeld, windows verkenner? Zie je bestanden staan?

Overigens kan WinDVD 8 volgens mij geen Blu-Ray aan. Minstens versie 2010. Er is ook PowerDVD 10.

ja hij ziet de blu-ray disc(ice age 3) in de verkenner staan.

Het werkt weer ontzettend bedankt