Probleem b&w!

vbimport

Hee,

ik ben b&w aan het downloaden en ben eens aan het kijken maar er wordt aangegeven dat de cd (1?) 766 mb is ofzo. Hoe gaat dat ooit passen op een cd, of is hij eigenlijik kleiner?

Iks anp het niet

Ik snap het ook niet, maar het werkt toch wel. Ik had een 80 minuten cd’tje gebruikt zie ik, en ut werkt :slight_smile:

een iso kan groter zijn dan dat hij werkelijk is als hij gebrand is. Dit komt trouwens vaker voor dan je denkt alleen vaak minder opvallend dat je der op let.

Klopt , isos zijn best vaak groter dan 700mb. Maar als het goed is past het altijd.

is wel kewl spel, maar hij loopt vast om de 5 seconden :frowning:

dan zijn de isos “raw” ingelezen (kan je zelf ook doen met bijv. Nero, dan selecteer je “Force Raw Reading” en dan krijg je ook van die gigantisch grote iso’s, tot iets van 800 Mb).

Ik krijg dat spel maar niet uitgepakt :(. Krijg een error bij bestand .044. Heb het geprobeerd te repareren, werkte niet. Opnieuw gedl. werkte ook niet. Nu dl. ik het vanaf een andere pub en nu maar hopen dat het wel werkt.

Allemaal bedankt, ik heb hem nu gewoon met FireBurner gedaan en het is maar 73 minuten ofzo (ik ga niet uitrekenen hoeveel mb dat is)