Prob met sygate

vbimport

Ik wil kabel delen en heb 100 mbps netwerkkaartjes gekocht enzo, sygate gedownload, alles ingesteld enzo. Netwerk zelf werkt prima. OS’en: Windows 2000 (Client) en Windows XP (Host) Als ik nu internet explorer laad op mijn client krijg ik wel: Website found, waiting for reply. Maar dan stat ie stil en doet ie niks meer… Heb winproxy al proberen te installeren alleen dat geeft problemen in winxp, iemand enig idee hoe dit op te lossen is :confused:

BVD
ZKHbaldo

is sygate wel compatible met winxp??? waarom deel je hem niet gewoon via winxp zelf heb ik ook gedaan

goeie vraag ik heb het zelfde probleem alleen dan onder win2k
zou der ook graag het antwoord op weten

Gebruik Winroute!
Ik doe dat zelf ook en had binnen 5 minuten alles a/d praat op 1 server met 2 clients! Echt gemakkelijk!

Wookie,

Ik ben het natuurlijk helemaal eens met de stelling" Gebruik Winroute!!", ik gebruik het zelf ook al ruim een jaar en heb vele anderen er gelukkig mee gemaakt.

Waar ik wel geinteresserd in ben is of je daarnaast nog een aparte firewall hebt draaien. Ik ga binnenkort over op kabel en dan wil ik wel volledig beschermd zijn. Ik ben nu Norton Personal Firewall aan het testen om dit uiteindelijk naast Winroute te installeren.

Hoi,

Originally posted by Screwdriver
[B]Waar ik wel geinteresserd in ben is of je daarnaast nog een aparte firewall hebt draaien. Ik ga binnenkort over op kabel en dan wil ik wel volledig beschermd zijn. Ik ben nu Norton Personal Firewall aan het testen om dit uiteindelijk naast Winroute te installeren.

Hoi, [/B]

Ik ben sinds kort ook op de kabel (na 3 jr wachten ja) en op m’n 2KServer machine draai ik MS ISA Server. Das ook een firewall alleen wat uitgebreid! :wink: Kan alleen op Server draaien overigens.

by the way, loopt je klokkie voor wookie??

damned, nou de mijne ook!!! What’s going on here??

Originally posted by bighousie
damned, nou de mijne ook!!! What’s going on here??

Wordt aan gewerkt. :slight_smile:

euhhhh wookie heb jij winroute op xp aan het lopen??? omdat hij hewt hier niet deed(kreeg dikke foutmelding kon xp niet eens meer opstarten

Originally posted by Tha_Stranger
euhhhh wookie heb jij winroute op xp aan het lopen??? omdat hij hewt hier niet deed(kreeg dikke foutmelding kon xp niet eens meer opstarten

Eh, jij hebt XP als host draaien? (in je netwerk?)
Je hoeft Winroute alleen op de host te installen hè! Mijn host is een 2000-server machine en daar doet ie het prima.
Wat was de foutmelding dan? Conflict ergens mee? (software matig bedoel ik)