Private Messaging

vbimport

Dit vond ik eigenlijk wel is een interessante poll om te houden, om te kijken of het private messaging systeem hier op cdfreaks al ingeburgerd is, en hoeveel PM’s jullie al ontvangen hebben :slight_smile:

euh,

0 gekregen en 0 verzonden :slight_smile:

Ik denk dat het vooral de mensen zijn met heel veel posts die hier de meeste PM krijgen. Verder denk ik ook dat mensen die een beetje duidelijk maken dat ze sommige dingen weten of hebben die andere mensen ook graag willen weten of hebben dat die ook wel eens een PM krijgen. Daar heb ik wel ervaring mee gehad namelijk :smiley:

4Pms verstuurd, 12tal gekregen :slight_smile:

Ik weet het niet meer precies… Iets van 12 gekregen en 12 geantwoord :wink:

wat moet je nou klikken als je er 91-100 hebt gekregen? Ik heb niets gestuurd. 1 keertje gekregen.

oja en het is meer dan 100 ipv meerals 100. Niet dat ik het erg vind. Ik merk het alleen even op.

Ik gebruik het best vaak…handige optie.

hehe
zie net dat ik er drie heb :stuck_out_tongue:
nooit gebruikt nog :wink:

tussen 10 en 20 gekregen en ook ongeveer zoveel terug gestuurd…

2 ontvangen en 2 gestuurd

Ik gebruik het best wel veel… zenden niet zo (behalve replies) maar antwoorden wel… ik vind het dan ook een zeer handige optie!

2 ontvangen 1 gestuurd

volgens mij heb ik er nognooit een gekregen en verstuurt

Ik al een paar keer me box moeten legen omdat ie te vol zat! :wink:
Maar dacht zo’n 30-40 ofzo!
Werkt prima dat systeem! :wink: Zelf eigenlijk pas een paar keer wat verstuurd maar wel veel ontvangen en die dus wel gereplied offcourse! :stuck_out_tongue:

Ik tel ze niet…
Gebruik ze wanneer nodig en antwoord wanneer mensen mij er een sturen, bijvoorbeeld als ze het niet eens zijn met een posting die ik gesloten heb (vragen die op het forum thuishoren beantwoord ik niet, maar verwijs ik naar dit forum)

Vind persoonlijk de popup bij een nieuw bericht wel handig, hoef ik er tenminste niet aan te denken om die PM’s te checken…

ik denk dat ik tussen de 20 en de 30 zit…
Dit komt doordat ik gezegd had in die topic van Crack voor Office XP, dat ik een pub had waar die op stond… :frowning: