Printercartiridge navullen

is het zo dat wanner je niet de orginele cartiridges maar een alternatieve cartridge gebruikt, je printkop veel sneller slijt dan met de orginele? Als dit zo is, is dit ook zo met van de navul inkt?

alvast bedankt

Welke printer heb je? En volgens mij is dat verkoopkulpraat!

ik heb laatst de canon i865 gekocht, echt een printer naar mijn hart, en de cartridges gaan heel lang mee maar als ze op zijn, moet ik wel 12,50 per kleur neertellen en dan kom je toch gauw op 50 euro om alle kleuren te vervangen.

Jong jij ligt wakker van 50 euri? Ik wil niet veel zeggen hoor maar jij hoeft niet eens alle kleuren in eens te vervangen dus je verspreid je kosten nog eens want de ene kleur gaat nou eenmaal harder dan de andere. Wees blij dat je geen Epson of HP printer heb want dan betaal je per cartridge ong (letwel originele) 45 euri.

Maar goed als je ze wil bijvullen is dat denk ik wel te doen dmv een inktvul setje (verkrijgbaar bij de betere compusjop) mits er natuurlijk geen chipje op zit die het inkt niveau bijhoud.

volgens mij zit er in de hp cartridge wel wat meer inkt dan de cartridges van canon?! als jij ze een keer hoeft te vervangen en ik drie keer, zitten wel volgens mij wel op dezelfde hoogte qua kosten of niet?

kijk hier eens

Ehm huh?

In een HP cartridge zit per kleur ook maar 11ml in hoor. Ik denk dat dat dus wel mee zal vallen van die hoeveelheid inkt