Printer HP

Hai,

Ik heb een probleem met mijn printer. Ik heb een HP Laserjet 4 Plus printer met een foutmelding die ik nergens terug kan vinden. De foutmelding is P1 Laad kwarto en dan is hij offline en wil ook niet meer online. Iemand enig idee wat het kan betekenen en ook eventuieel de oplossing heeft. Ik heb ook al bij HP gekeken maar daar wordt ik niet veel wijzer van.

alvast bedankt Dunedain

God maakte de man en zei: “Goed!” God maakte de jongen en zei: “Nog beter!” God maakte de vrouw en zei: "Twee op drie is niet slecht”

Gelukkig weet de universiteit van Utrecht raad :slight_smile:

If the following messages are displayed on the LCD-screen on the printer: “Laad A4”, "Laad kwarto"or “Laad folio”, than the wrong papersize has been configured. You can enforce the printjob by pressing “Shift” and “Enter” (on the printer) at the same time. You can also give a new printjob. Remove the printcard from the Xafax-machine and turn the printer off and on. The printjob is now deleted. Go back to your pc and change the configuration of the papersize. The standard papersize is A4. You can modify the papersize with "File"on the menubar, then “Page Setup” and configure “Paper Size” to A4 (210 x 297 mm).

Zou je dit niet begrijpen (indien je de Engelse taal niet machtig bent) dan zeg je het maar, dan zal hier vast wel iemand zo aardig zijn dit voor je te vertalen :slight_smile:

bedankt en sorry vorr de andere reactie was niet zow bedoeld

mzzl Dunedain

Originally posted by Dunedain
[B]bedankt en sorry vorr de andere reactie was niet zow bedoeld

mzzl Dunedain [/B]

Euh ja excuses geaccepteerd… maareuh… waarvoor?

voor het aanbieden van’illegale’ zaakljes lol

heb je Hp al eens gebeld. . :bigsmile:

het nummer is vast ergens in de handleiding te vinden. .

ik moet je wel van tevoren waar schuwen . . het kan wel eens “wat” langer duren voor dat je bij de juiste persoon bent.

dus neem de tijd. . .:bigsmile:

zij hebben meestal wel een andwoordt. . .

well, good luck

see yah . . . . :bigsmile: