Printer (HP Laserjet 5L)

vbimport

Ik heb een probleem met m'n printer. Ik heb een hp laserjet 5l (vrij oude printer al) en nu blijft hij (als ik er een blaadje in stop) maar witte velletjes afdrukken. Vrij irritant omdat het in de eerste plaats ontzettend veel lege blaadjes kost :stuck_out_tongue: maar in de tweede plaats omdat de dingen die ik uit moet printen niet meer aan bod komen.

Dus, iemand een oplossing? Site www.hp.com geeft niet echt antwoord op de vragen die ik beantwoord wil hebben (de bovenstaande dus)

Ik wel ooit zoiets dergelijks gehad toen ik de mijne had doorgelink met de iomega zipdrive toen begon dat ding daar ook mee vellen te spugen. Alleen bij mij was het voldoende om de stekker er uit te halen en er even uit te laten.

En ook niks tussen de printer en de lpt poort ertussen aan te sluiten en dus voor men zipdrive een switch te gebruiken.

In iedergeval probeer eens eerst er eens je stekker ervan uit te trekken voor een paar minuten(waarschijnlijk al gedaan).

Vervolgens probeer eens een andere lpt setting in je bios zoals bijvoorbeeld ecp.