Printbare achtergronden in Word!?

vbimport

ok, ff snel vraagje over word:

in een werkstuk wil ik een achtergrond invoegen, op zich no prob, ware het niet dat hij hem niet print…vragen aan die irritante paperclip levert als antwoord dat achtergronden alleen voor ‘viewable pages’ zijn en niet voor ‘printable’

gezocht dus:

easy way om wél een printbare achtergrond in te voegen.

thnkz!

ONE

In word een watermerk er van maken (Zie die klote paperclip) , dat zou moeten werken

Originally posted by Mr. Belvedere
In word een watermerk er van maken (Zie die klote paperclip) , dat zou moeten werken

ehm, ja, waarschijnlijk ben ik onwijs dom of zo, maar het lukt niet :frowning:

die ‘paperclip’ zegt dat ik mijn watermerk moet invoegen in een kop-tekst…da’s wel leuk maar dan staat het plaatje bovenaan de pagina en dat wil ik dus niet

ik wil net zoals bij ‘achtergrond’ dat mijn plaatje (á la html) herhaald wordt en dat de tekst er overheen loopt…alleen was het foute aan de optie ‘achtergrond’ weer dat dat bij het afdrukken niet werkt…

ehm, anyone?

thnkz!

ONE

Originally posted by [-=¤Ðã®kçhi£Ð¤=-]
[B]

ehm, ja, waarschijnlijk ben ik onwijs dom of zo, maar het lukt niet :frowning:

die ‘paperclip’ zegt dat ik mijn watermerk moet invoegen in een kop-tekst…da’s wel leuk maar dan staat het plaatje bovenaan de pagina en dat wil ik dus niet

ik wil net zoals bij ‘achtergrond’ dat mijn plaatje (á la html) herhaald wordt en dat de tekst er overheen loopt…alleen was het foute aan de optie ‘achtergrond’ weer dat dat bij het afdrukken niet werkt…

ehm, anyone?

thnkz!

ONE [/B]

footnote maken en tekening over hele pagina uitstrekken , zou moeten werreke. footnotes worden elke pagina herhaald.