Prijskliks voor de freakers?

vbimport

Ik dacht zo: hoe kunnen we cdfreaks laten blijven. Ik heb het volgende bedacht:

Per twee kliks gaat 1 klik naar cdfreaks en de andere gaat in ‘de pot’. Als er 100 gulden ofzo in de pot zit komt er een prijsvraag die als prijs heeft een (origineel ;)) spel…

lijkt jullie dat niks?

neej

je beseft denk ik niet wat het kost om een site zoals deze draaiende te houden :wink:

mattel : daarom lijkt me dit eigenlijk wel een goed idee, dan zal er veel meer geklikt worden volgens mij.
vooral als je het combineert met degene die het meeste klikt maakt meer kans ofzowiets…

waar moet je dan op ‘‘klikken’’? of komt dat nog?

Originally posted by Totibbs
waar moet je dan op ‘‘klikken’’? of komt dat nog?

op de banners

komt niet…

Ik ben juist blij dat deze site niet is vergeven van de banners. Deze site word (naar mijn idee) onderhouden door mensen met “liefde” voor hun site/onderwerp/gedachtengang. Dat is tegenwoordig op het Net iets wat zeldzaam is. Een complimentje en schouderklopje voor de mannen en/of vrouwen achter CDFreaks! ;):cool::smiley:

ja, maar toch, die banners die je vindt over heel cdfreaks dienen om de host te betalen, geen kliks, geen $$$, geen cdfreaks

Hey Mattel007, begrijp me niet verkeerd. Dat dat moet is duidelijk, maar wat ik bedoel is dat er niet 100.000 nieuwe windows met banners open knallen en als je die wegdrukt dat ze met 85 vermenigvuldigd weer verder gaan. Het zijn ook niet van die irri banners. Het ziet er goed verzorgd uit! Dus daar krijg men het complimentje voor… :cool:

Zelf heb ik ook 5 jaar lang een goedlopende site onderhouden zonder er maar 1 cent aan te verdienen, dus ik weet hoeveel werk het is. :wink:

ja, sorry he

enneh, thnx voor de support

NP :slight_smile:

zeg dan meteen Klik op de Banners. Bij Gamecopyworld stat onder de banner: If you like GameCopyWorld and like too support it please click on the banner above… of zoiets. Ik beloof je ik klik er op!

mzzl

dat irriteert mij juist bij gamecopyworld bij cdfreaks klik ik meestal wel maar ik vergeet het ook redelijk vaak. Dus ik ben voor een popup schermpje dat zie je niet overhet hoofd. Het is wel redelijk irritant maar het is voor het goede doel moet je maar denken.

Misschien een goed idee om bij UGO of IGN te gaan.

Banners zijn meer “ad hoc”(latijns mag toch nog) en ik ben er zeker van dat er 100X meer mensen erop zouden klikken.

Ik heb niets tegen je PerotSystems en Quotejobs,maar:
(beiden engelse namen me dunkt)

a)Ik haat Ross Perrot
b)Ik haat werken

Dus,niet veel klikmogelijkheden,zie je.Misschien sporadisch om geen klootzak te zijn.Maar ik ben er zeker van dat als je bij IGN of UGO gaat zien,die mannen je dadelijk binnenhalen.

En hun banners roelen.(1ste keer dat ik dat woord gebruik,maar wegens UberSysopDictatuur,vanaf nu in mijn woordenlijst).

Iedereweg,na de grote Nasdaq val is het steeds moelijker om puur ban banners te leven,CPM is van 30 USD Cy naar ongeveer 3 USD Cy gezakt in minder dan 2 maanden tijd.

Mijn broer(www.ringzone.net) bijvoorbeeld verdiende tot 2 maand geleden zo’n 300 USD Cy,en zijn laatste check was van 6 USD.Kan je nagaan.

Maar ik sta erop,met 6000 plus leden krijg je minimum 1.000.000 pagina views per maand,en met dat bedrag kan je zo bij Ugo of Ign binnen.

En voor zover ik weet,hebben ze geen site die op die van jullie lijkt.

Ave!

Okay, misschien handig dat ik hier even op reageer, met de huidige sponsoren is het klik systeem niet van toepassing, als ze er achter zouden komen dat wij een dergelijk systeem gebruiken, dan verwijderen ze ons account. Het is namelijk niet toegestaan de bezoekers aan te moedigen op onze banners te klikken, op welke manier dan ook.

Dat ik dat al een keer heb gedaan, was een gok, en was waarschijnlijk eenmalig, ik denk dat als wij een systeem gaan gebruiken dat dat teveel risico is.

Ik zie dat hcosta het over UGO en IGN heeft, UGO heb ik al een keer geprobeerd, maar zou misschien nog een idee te zijn om die nogmaals te proberen, IGN ken ik geloof ik niet, hier zou ik graag meer info over krijgen.

In iedergeval bedankt voor al jullie input ! De banners zijn inderdaad om de site draaiende te houden, we maken geen grove winsten, en we willen absoluut niet overgaan naar popups of andere manieren om aan geld te komen.

IGN is groter dan UGO en meer ad hoc voor jullie content denk ik.

Ik ben er van overtuigd dat jullie site veel kans heeft om er in te geraken.

Applicaties kan je hier doen:

http://www.ign.com/affiliate_signup.html

Ave!

IGN, die gasten doen ook die PlayStation banners en site(s)…toch?!? :slight_smile:

Mijn idee was meer dat je de freakers aanmoedigt meer te klikken: Hoe meer er wordt geklikt, des te sneller komt er weer een prijsvraag ofzo. Het zou kunnen dat dit niet mag maar het is vast mogelijk alle leden een pm te sturen dat jullie zo’n systeem willen hanteren :wink:

Het lijkt mij namelijk best wel een goeie deal namelijk, je kan ook een andere verhouding maken, bijvoorbeeld: na tien kliks de 11e naar de pot ofzo

Inderdaad is IGN “die van de psx”.

Ave!

Domi: dus je mag ons nie aanmoedigen!?
Jammer, anders kon je hier op de site posten hoevaak er gepost was elke week zodat mensen er een “sport” van zouden maken om zoveel mogelijk te klikken!
Ik zelf klik af & toe erop; 1x per uur zie ik die banners ineens en lees ik ze en dan klik ik er gelijk ff 5x op! :wink: