Powerpoint Presentaties

vbimport

Hi,

Ik ben op zoek naar een site met kant en klare powerpoint presentaties!
Weet iemand zo iets? Of is er iemand goed in het maken van presentaties? Post dan hier effe!

Originally posted by Sorcerer
[B]Hi,

Ik ben op zoek naar een site met kant en klare powerpoint presentaties!
Weet iemand zo iets? Of is er iemand goed in het maken van presentaties? Post dan hier effe! [/B]

LOL…wat voor presentatie ben je pcies naar opzoek? of ben je gewoon opzoek naar veeeel onderwerpen zodat je ze op je school kan dealen… :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

Als er iets makkelijk is dan is dat Powerpoint wel…

Maar ja, de regels voor een goede presentatie is weer een heel ander verhaal…(waar je op moet letten etc.)…

Ik maak de powerpoint presentaties voor The Belgium Headache Society.

Not bad, isn’t it.:wink:

Van die kutPowerPoint krijg ik al een headache als ik eraan denk. Zo’n zielige newbie shit. En dan als ik eraan terugdenk dat we dat 2 jaar geleden met de hele klas eens hebben moeten doen, een PP presentatie voor aardrijkskunde maken. Ieder voor zich wel. Al die zielige newbie vragen die dan op me afkwamen… ‘Rooooob***’, hoe doe je deze tekst grootmaken?? Hoe zet ik dit boven?? waar vind ik coole plaatjes??’ etc etc. 95% van de klasgenoten kunnen zo slecht met dat programma omgaan dat je er wel flink wat profijt(lees poen) uit kan halen. Niet dat ik vaak met PP had gewerkt overigens, maar het was zo makkelijk dat ik dat hele programma van buiten kende in 5 mins. Of gewoon door een beetje goed te lezen.

Originally posted by R0bby
Of gewoon door een beetje goed te lezen.

Er zit een hele fijne knop in Powerpoint:
F1

Een andere tip die meestal werkt:
RTFM

Zoals ik al zei, Powerpoint is zo gruwelijk simpel, je moet er alleen even de tijd voor nemen om ermee te spelen (kan je een hoop geld uitsparen of zelf ermee verdienen zoals R0bby al zei :wink: )

hehe, ik maar mijn presentaties voor school altijd met Director :wink:

kan ik iedereen met powerpoint es goed uitlachen :stuck_out_tongue:

Originally posted by m-pox
[B]Ik maak de powerpoint presentaties voor The Belgium Headache Society.

Not bad, isn’t it.:wink:

Tip van de anti-verkrachtersbond:

‘Is je verkrachter te groot of te sterk, spreidt dan je benen en geniet van z’n werk.’
[/B]

Toch wel slim…als je iets aan die hoofdpijn doet…hoef je haar ook niet te verkrachten !!

Originally posted by iammadaboutwarez
[B]

Toch wel slim…als je iets aan die hoofdpijn doet…hoef je haar ook niet te verkrachten !! [/B]

:stuck_out_tongue:

Originally posted by m-pox
[B]Ik maak de powerpoint presentaties voor The Belgium Headache Society.

Not bad, isn’t it.:wink: [/B]

Zeker niet bad maar ga je dat ook voor mij doen? Ik heb gewoon een kick azz presentatie nodig! Onderwerp does not matter maar hij moet in het Nederlands en het liefst met zo veel mogelijk grafische effecten en dat soort shit! Als het maar flitsend eruit ziet! Een leuk geluidje erbij hier en daar mag ook!

P.S. het is niet voor school! (Zat ik nog maar op school)