PowerDVD 3.0

vbimport

Mensen ik heb een beetje een probleem en ik ben écht een super onwijze leek wat dit betreft maarre ik heb net een nieuwe laptop en ik wil graag dvd´s naar mijn harddisk kopieeren maar die dvd´s zijn beschermd, weet iemand hier iets tegen? Ik hoop het! :bigsmile:

dvd dycrypter/dvd shrink zijn wel bekende namen in het maken van backups van je favourite DVD’s

Gewoon een beetje inlezen in de engelstalige forums over dvdshrink inderdaad.

Hallo Fleuri-Anne, welkom op ons forum.

Als je de DVD kopieerbeveiliging wilt omzeilen dan kun je daar bijvoorbeeld AnyDVD voor gebruiken. Er is een gratis probeerversie.

En als je even zoekt kun je vast ook wel ergens de gratis software DVD Decrypter of DVDFab Decrypter vinden. Maar, als je echt niet weet wat je doet is AnyDVD denk ik de beste oplossing. Wanneer dit programma is geïnstalleerd (en actief is natuurlijk) dan worden alle DVD’s die jij in je DVD speler doet automatisch gezien als niet beveiligd. Hierdoor kun je je DVD gewoon laden in DVD bewerkingssoftware zoals CloneDVD of DVD Shrink (en dan vanuit daar de DVD verkleinen zodat die op een DVDR schijf past van 4.4GB). Succes!