Power calibratie fout help :-(

Hallo,

Zowel in nero 6.6 als in Burrn krijg ik een fout melding (Power calibratie fout) tijdens het branden.
De brander is inmiddels vervangen door WEER een nieuwe, maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding in beide programma’s ??

Op mijn pc werk ik met windows XP pro +sp2
de brander is een NEC Optiarc DVD RW AD 7173S

Iemand die mij verder kan helpen

groet

Melliw

:confused: ligt ws aan de cd’s die er in gaan lifetec doen het niet

imation dus wel. Moet dus nu duurdere cd’s kopen:a thnx Sony

Ik gebruik Verbatim CDR en TY DVD… geen problemen hier… Gehaald uit de CD-freaks webshop. En ik heb dezelfde brander als jij.

mzzl Dunedain

mischien een idee om de firmware te upgraden. Als ze het namelijk bij Dunedain wel doen en bij jou niet zou het daar aan kunnen liggen.
(dan ga ik ervan uit dat Dunedain z’n firmware’s altijd op de verste versie houdt)

succes ermee

ga ik proberen die upgrade

inmidels doet de brander het wel met andere cd’s

thnx

melliw

[quote=Crowley;1916894]mischien een idee om de firmware te upgraden. Als ze het namelijk bij Dunedain wel doen en bij jou niet zou het daar aan kunnen liggen.
(dan ga ik ervan uit dat Dunedain z’n firmware’s altijd op de verste versie houdt)

succes ermee[/quote]

Ik zal je nog sterker vertellen. Ik gebruik nog gewoon de firmware die er origineel in staat.

Als een wijs man hier eens tegen me gezegd heeft ( heb geen flauw idee meer wie maar zal vast Dee-ehn, Mr Belvedere of zo geweest zijn) If it ain’t broke then don’t try to fix it…

Maar misschien dat idd een firmware versie upgrade kan helpen.

Of je probeert het met de laatste versies van die brandsoftware…

mzzl Dúnedain