Potje basketball

vbimport

Hey euh stoere binken,

Zijn er hier ook mensen die aan basketball doen (jah want dat is al is in een poll gevraagd…)? Hebben die figuurtjes zin om een oefenwedstrijdje te doen ofzow?
Was een ideetje net van me :stuck_out_tongue: Omdat k zo maar s ff een balletje ga gooien.

Dus zeg het maar ik voel er wel wat voor :slight_smile: Official CDFreaks BBAL Team :stuck_out_tongue:

Grtz JP.
www.jpschadde.com

Ga jij nou maar lekker basketball!! Misschien moet je klein mini webcam op je homepage daarvan zetten. Leuk voor de bezoekers!!!

Ken08 volgens mij BBal addicted… al tijdje nie gezien btw! :wink:

Originally posted by jpschadde
Dus zeg het maar ik voel er wel wat voor :slight_smile: Official CDFreaks BBAL Team :stuck_out_tongue:

Ik denk persoonlijk niet dat je er op moet rekenen dat er ook echt een CDFREAKS team komt…:smiley:

Nah k kon t toch proberen???:confused:

Ken woont wel in België… …das VER weg!!!

CDFreaks team… …ach, er zijn cdfreaks t shirts… …dan moet er ook wel een team kunnen komen. Of wilden de heren CDfreaks (die geld over hebben) een team sponsoren? (Link naar ‘Grasshoppers’, de vereniging waar ik basketbal

Nahja… …als er mensen interesse hebben hoor ik het wel. GEEN WOORD OVER VOETBAL OFZOW IN IEDER GEVAL IN MIJN THREAD! :stuck_out_tongue:

Grtz JP.
www.jpschadde.com

[B]Nahja… …als er mensen interesse hebben hoor ik het wel. GEEN WOORD OVER VOETBAL OFZOW IN IEDER GEVAL IN MIJN THREAD!

www.jpschadde.com [/B]

Guts, nahja. Het leek mij iig wel leuk om, als dit eenmaal van de grond komt, een heel sportcomplex te bouwen waar je dus kan Bballen, Hockeyen, Een bekende sport met 22 man in het veld ;), blablabla kan doen. En natuurlijk nog een dubbel dikke internet connectie voor de die-hards die in de rust ff willen inetten :slight_smile: of voor de reserves (Ik wil reserve zijn
en ga zo maar door.

Met dit mooie weer van de afgelopen dagen weer flink bezig geweest! 't eelt staat weer op m’n vingers :frowning:

waar krijg jij eelt van? Van je vriendin… …of van t dunken?

Maar euh dat van dat sportcomplex… …dat mag ook, als er maar net zo’n zaaltje komt als bij de LALakers ofzow :slight_smile:

Grtz JP.
www.jpschadde.com

En waar zijn dan de lekkere cheerleaders haha.
American Football rulez trouwens wel ff.

Mzzl

Als er balletjes gegooid gaan worden ben ik van de partij! Heb toch zeker wel enige jaartjes bbal ervaring…Superappelflap doet ook wel meer (toch kerel :wink: )

GTz. Jeroen.

Jah maar ik denk; er zijn vast veel cdfreakers met een hollandse geest = foebal foebal foebal… …en ikke vin foebal nie boeiuh… …alleen als het een ‘grote’ wedstrijd is.

Basketball moet ook op studio sport komen… …ook de canal+ wedstrijden…

Grtz JP.
www.jpschadde.com

basket ball is idd een coole sport heb ik op de middelbare school
gespeeld bij het school basketbal team…
maar heb ik nu al meer dan 3 jaar niet meer gedaan zal het wel verleerd zijn denk ik…

Maar zijn er mensjes die het cool lijkt zo’n cdfreaks potje? Een team lijkt me wel wat ver gezocht, maar een potje organiseren lijkt me geen verkeerd plan…Woon zelf in biddinghuizen, ligt bij Dronten, Lelstad en SixFlags.

?

Jeroentje…

sjah…als het allemaal te regelen valt is het wel erg cool, jah! Moet ik toch nog maar ff flink aan m’n conditie werken…pffffff…mizzchien ergens aan zo’n officieel 3x3 tournooi meedoen :slight_smile:

wheeeeee

ach, zo kom je de zomer wel weer door…alles wat je nodig hebt is een bal en een goed veldje/basket :slight_smile:

mizzchien wat muziek
…en drank
…en chicks
…ensow

:slight_smile:

[B]Nah k kon t toch proberen???:confused:

Ken woont wel in België… …das VER weg!!!

CDFreaks team… …ach, er zijn cdfreaks t shirts… …dan moet er ook wel een team kunnen komen. Of wilden de heren CDfreaks (die geld over hebben) een team sponsoren? (Link naar ‘Grasshoppers’, de vereniging waar ik basketbal

Nahja… …als er mensen interesse hebben hoor ik het wel. GEEN WOORD OVER VOETBAL OFZOW IN IEDER GEVAL IN MIJN THREAD! :stuck_out_tongue:

Grtz JP.
www.jpschadde.com [/B]

das toch dat kluppie in katwijk?
waar tinka bij speeld? ;-))

Ey,

Jah dat klopt jah.
Woon je daar in de buurt ofzow?

Heheh wel toeval heh :slight_smile: Ik zal vandeweek ff die site updaten trouwens het ziet er niet meer uit :stuck_out_tongue:

Grtz JP.
www.jpschadde.com

ik speel bij Jumpers … maar vaak genoeg tegen gespeeld …
vandaar … kep ff op jullie site gekeken … ziet er opzich wel grappig uit … maar beetje updaten kan geen kwaad …;-))
grtz

Welk team dan?

Ikke JK1, next season JJ1 :slight_smile:

Grtz JP.

P.s. update is coming on :slight_smile:

JJ1 …
next season H1 …
promotiedivisie …
1 klasse onder erediv.
opzich wel hoog niveau … en lekker spannend …

Jah zekers :slight_smile:
Hebbie dit jaar tegen Grasshoppers gespeeld dan eigenlijk?

Het lijkt wel naar mekaar mailen zo eigenlijk :frowning: no reactions @ all :slight_smile:

Grtz JP.