Postscript III rip / Snijplotter soft?

vbimport

Ik ben op zoek naar wat maffe software voor een ENCAD inktjet plotter.... en software om een snijplotter mee aan te kunnen sturen (of combinatie) Ik heb dus die dingen hier staan en ik heb er wel software voor maar die is "end of life" en ook nog eens "Single user" ( :frowning: multi Usr bestaat niet eens..! Grr.) Nu is het altijd klootzakken van een PC om die shit aan te sturen, daarom mijn vraag:

Heeft iemand een werkende versie (jeweetwel) van een software PS rip, waarmee ik posters van b.v. 1.50m x 4.0m kan rippen. Zoiets als Postershop, Accuprint, Birmey Powerrip, etc..

of/en

Een programma om een vector ill. uit te kunnen snijden met een snijplotter eventueel v.v. Rip (handig!) Euh.., b.v. Casmate 6.52 , Flexisign Pro/Expert 6.6, Easysign Pro, o.i.d. ?

Meeste software is v.v. een HASP hardwaresleutel, Kut dus... Begrijp met goed, want alleen al omdat je die dingen niet kan stapellen => loopt je PC dus vast.... :mad: Aargh!

Any info is welkom......

:confused: "vragen mag toch nog wel?" > reply graag in Private~mail.... (:stuck_out_tongue: )

echt niemand die 't weet??? :eek: … goh!

ook niet over hasp dongles?

jammer, dat valt tegen…