Posten op CDFreaks.com

Ik heb nog ff een vraagje, ik maakte daarstraks een foutje met het posten van wat nieuws waardoor het perongeluk op de .com site terecht was gekomen.

Ik heb dit snel ff gefixt maar het kwam omdat ik de verkeerde URL had gebruikt om in te loggen om de backend.

Nou geloof ik niet dat het de bedoeling is dat wij posten op de CDFreaks.com maar ik zag bij de add news optie de mogelijkheid om images in te voegen.

Is het ook mogelijk om zoiets op de nl backend te krijgen?

Over het posten op de dot COM site, moet je bij domi of mp3 zijn.

De NL site is waar ik voor sta!

Een ongelukje kan gebeuren, toch… en je hhebt het gefixt.

Wat betreft de plaatjes qua uploaden om ze te gebruiken, is nog in beta fase, we zijn er wel mee bezig. Maar dat horen jullie tzt wel.

Je kan altijd plaatjes uploaden naar een eigen ruimte die je hebt gevonden/ of aangemaakt hebt. en vanuit daar linken.

Blijkbaar wordt er gebruik gemaakt van dezelfde user database.

Wij vertrouwen er natuurlijk op dat hier geen misbruik van gemaakt wordt. Een foutje maken is menselijk en ook relatief eenvoudig te herstellen in dit geval.

Er dus even op letten dat je in de goede database zit voor het posten van nieuws op de Nederlandse site.

Ok, ik heb nl de source van de post op de engelse copy/paste gedaan in de nl backend maar in de engelse post had ik zo’n image ingevoegd dus met het copy/past kwam deze ook in de nl post terecht en dat ziet er wel wat proffesioneler uit!

Kijk HIER

Mogen wij (NL-nieuwposters) een goed Engelstalig artikel posten op de .com site??

Dat laat ik aan domi8ter over, ik wil me niet met de .com site bemoeien!

dit forum is alleen voor de NL-site!

We willen graag dat jullie het eerst bij de NL site houden !

lijkt me logisch!

Uiteraard! Maar ik vondt het dan ook per ongeluk uit en het was niet de bedoeling dat ik op de .com poste!