Post hier uw vuurwerkcollectie 2001/2002

Ben erg benieuwd wat onze mede forummers hebben gespendeerd aan vuurwerk, en wat zij precies hebben gekocht ? Knal, sier, allebei, nog aanraders ?

Zelf heb ik niets, in tegenstelling tot voorgaande jaren, begin het saai te vinden, het vrouwlijk gezelschap vind het meestal nix, het stinkt, en daarbij moet ik om 0:00 de CD Freaks mede directeuren ZiSE & MP|3 telefonisch een gelukkig nieuwjaar toewensen, wat waarschijnlijk wel een in een half uur proberen zal resulteren, aangezien het met oud en nieuw een zootje is.

Oh en daarbij trouwens, vuurwerk kijken is op zich is ook al leuk…

Nou ik heb speciaal een hotline laten aanleggen dus :slight_smile:

Maargoed vooralsnog hebben wij ook geen vuurwerk onzin…

Mijn tante verkoopt/verkocht vuurwerk in haar winkeltje. Dan passen wij op haar kindertjes en krijgen we als dank wat vuurwerk.
Dus wat we krijgen en hoeveel weet ik niet. Misschien verkoopt ze helemaal geen vuurwerk meer…

Maar ik ga er geen roode cent aan uitgeven.

vuurwerk maak je zelf
ik ga voor een combinatie waspoeder
atriumpoeder
vorig jaar heeft mijn vuurwerkprestatie enige kritiek gekregen van een lokale boer die mijn interpretatie van de slogan “je bent een rund als je met vuurwerk stunt” niet kon vatten en zijn koe ook niet. Ik hoop dat dit jaar iedereen tevreden zal zijn met mij mini-a-bom

heb dit jaar net als de voorgaande jaren NIKS ben er al weer een paar jaar overheen :smiley: :smiley:

Heb geen plannen (nog) voor nieuwjaar en om in mijn eentje voor een paar honderd gulden de lucht in te blazen zie ik ook niet zo zitten.

Vroeger vond ik het leuk om zoveel mogelijk knallers en goedkoop vuurwerk te hebben (voor 50 piek was je uren zoet :wink: ), maar nu moet het gwoon mooi zijn, het is dan alleen jammer dat een fatsoenlijke vuurpijl paar tientjes kost (weet de prijzen niet eens).

Vraag me af of ik nu nog vuurwerk zou kunnen krijgen voor het geval dit weekend besloten wordt alsnog iets te doen met nieuwjaar… Zo ja, waar kan ik dan het beste zijn (regio Eindhoven)?

vuurwerk afsteken deed ik toen ik een jaar of 12 a 13 was doe het allang niet meer wat heb je r nou aan om je geld de lucht in te schieten.
ik vind het weer wel leuk om er naar te kijken, en de sfeer van oud & nieuw is ook altijd gezellig.

Hoe harder het knalt hoe beter :wink:

en zooitje sier vuurwerk enzo roelt altijd wel.

Collectie van vorig jaar
(Dit jaar niet gegaan naar belgie om een reden waarvan ik hem zelf ook niet weet :confused: )
Lawine Pijl

Nitraten

Chinese Vlinders

Chinese Vlinders

Heb niet echt veel dit jaar.

200 knalpatronen
32 panzerfausten
5 grote bommen waarvan ik nie weet wat het zijn.
1 lawinepijl.

Dat was het wel

Hmmm kheb een pakket van 10 mooie pijlen, misschien dat ik wel nog wat ga bijkopen, dat weet ik nog niet.

Iig heb ik tot nu toe pas DM18 uitgegeven, niet zo heel erg veel dus :slight_smile:

Ik laat het helemaal aan mijn vader over, ik denk dat ie net zoals Dee-ehn een paar mooie pijlen heeft!

:rolleyes:

heb samen met mn vriendin 10 pijlen van de diamond collection, 1 grote pijl van 45,- een hele zooi fontijntjes en nog wat klein grut..alles bij elkaar voor zon 175,-

Een karaoke machine

Originally posted by Mr. Belvedere
Een karaoke machine

:o

hmm dit jaar maar eens voor de verandering niet veel gekocht
waaronder

[ul]
[li]2 meterpakkette siervuurwerk
[/li][li]pijlenpakket
[/li][li]5 handgranaaten
[/li][li]5 lawinepeilen
[/li][li]en niet te vergeten de miljoen klapper (ratelband)
[/li][/ul]

dat was het van het jaar

ik ben niet zon kenner op het vuurwerk gebied, en mij kun je dus ook alles wijsmaken en erg in de war brengen met tegenstrijdige antwoorden.

Maar ik zie af en toe “bommen” staan. Is dit zon C-4 pakketje? Dat alleen maar schade aanrichten?
En zijn “handgranaten” die dingen die zelfmoordcommandos in Israel gebruiken? En in het leger te vinden zijn?

Kweetniet wat we morgen allemaal hebben maar we hebben met een hele club mensen voor f 600,- aan vuurwerk. Zal wel leuk worden denk ik.

20 Lawinepijlen
200 chinese vlinders
10 sierpijlen van Diamond
En nog wat siervuurwerk uit Belgium…

ik heb nog niets!

iemand nog van die dikke zwarte strijkers tekoop??
:stuck_out_tongue: