Post hier jouw poetservaring!

vbimport

Voor sommigen misschien een onwennig onderwerp, zeker op een forum met vooral mannelijke bezoekers :wink:

Maar ik vroeg me af, of het poetsen van een gladde stenen vloer ook niet even goed met Dreft (of ander afwasmiddel) zou gaan, i.p.v. met typische kuisproducten.

't Lijkt een rare vraag (en dat is het ook :p), maar m’n vriendin had briefje gelegd of’k dat eens kon kuisen aangezien ze zelf geen tijd meer had. Helaas heeft ze geen nieuwe fles zeep gekocht, dus is zijn m’n opties beperkt tot shampoo, badschuim of dreft. Dan lijkt dreft mij de beste keuze. (gaan winkelen is ook een optie, maar wanneer we die gemakshalve ff vergeten ;))

Iemand ervaring met alternatieve poetsmethodes? :slight_smile:

Als je echt lui bent, zoals mij, gebruik je gewoon een hogedrukspuit :slight_smile:
Al moet je dan wel goed oppassen dat niet alles onder het water komt te zitten.

Niets beters om te kuisen dan bruine zeep. En als je schoonmoeder op bezoek komt, moet je zeker niet vergeten van de drempel niet af te spoelen :wink:

Hoe kom je er ook op he? :slight_smile:

Mijn poetservaringen? Tja de laatste tijd gaat het wat beter, maar eerder heb ik altijd bijna alles gepoetst met afwasmiddel of spiritus. Het lieft met spirititus, want dat ruikt het lekkerst :slight_smile:

Vroeger gebruikte ik ook nog aftershave als geurverdrijver, maar dat is wel heeeeeel erg lang geleden :wink:

dreft/afwasmiddel werkt prima, maar zorg dat je heeeeel weinig er van gebruikt. Anders krijg je die zeeplaag nooit meer van je plavuizen.

Badschuim maakt niet zo goed schoon op gladde oppervlakten.

Fantastisch Mike, het is echt amazing! Wat een superrr product! HAHAHA…

Wannez je hebt echt teveel tijd over, als je hierover al een thread aanmaakt op CDFreaks.

Maarre een klein beetje dreft werkt perfect. :iagree:

Dreft bleek inderdaad prima te werken!
Ik had er nog een geut alcohol (95%) aan toegevoegd als ontsmetter en daardoor was de vloer ook heel snel terug droog + het was prettig werken :slight_smile:

't Viel me ook bijzonder goed mee dat het geen strepen of vegen naliet.

Kortom, Dreft is zeker een aanrader :slight_smile:

PS Namoh, aan het aantal reacties te zien, ben ik zéker niet de enige met vrije tijd, waarvoor dank trouwens! :wink:

Is nog leerzaam ook. Heb me vriendin even gevraagd, want ik wist m’n god niet wat het begrip kuisen inhield :stuck_out_tongue:

misschien is deze pagina iets voor jou :slight_smile:
http://www.huishoudplaza.nl/