Poppetje loopt automatisch

Ik en mijn oom hebben een probleem met het spel H. Potter en hij had hetzelfde probleem met Tomb Raider 2. Dat als je de game start en hij is in het spel, het poppetje automatisch loopt!
In het begin had ik dat niet, maar mijn oom kreeg dat probleem en toen dacht ik zelf ook even kijken en toen deed die dat bij mij op de pc ook!
Dus in het begin geen last van, nu wel. Met een re-install word het probleem niet verholpen.

Iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Alvast Bedankt

Ik zou bijna denken aan een vastlopende toets op het toetsenbord.

Probeer gewoon eens een ander keyboard ?

Tomb Raider II had wel troubles met voodoo kaarten .

Haal je joystick of gamepad maar eens los.

Originally posted by Metallian
Haal je joystick of gamepad maar eens los.

Tnxs!! Werkt weer!

ennuh Mr. Belvedere vastlopende toets op beide computers? kan wel :smiley:

Dat heb je meestal met analoge joysticks ofwel als je toevallig die toets ingedrukt houdt tijdens het laden ofzo, ik heb ook zoiets met medal of honor, als ik aan het spelen ben en ie net moet autosaven als ik aan het lopen ben, zit die toets ook vast en blijft ie lopen :stuck_out_tongue:

Originally posted by Mess
[B]

Tnxs!! Werkt weer!

ennuh Mr. Belvedere vastlopende toets op beide computers? kan wel :smiley: [/B]

daarom zei ik het ook voorzichtig :slight_smile:

ik gebruik al een paar jaren geen joystick/gamepad meer.

Originally posted by The Amazing Duke
Dat heb je meestal met analoge joysticks ofwel als je toevallig die toets ingedrukt houdt tijdens het laden ofzo, ik heb ook zoiets met medal of honor, als ik aan het spelen ben en ie net moet autosaven als ik aan het lopen ben, zit die toets ook vast en blijft ie lopen :stuck_out_tongue:

moet je gewoon de tegen-toets indrukken. bijv. als je de hele tijd naar voren blijft lopen, gewoon de toets indrukken waardoor je naar achteren loopt. dan stop je weer. Je kunt het natuurlijk handig vinden dat je automatisch naar voren loopt…:wink:

Originally posted by Totibbs
moet je gewoon de tegen-toets indrukken.

jaja dat weet ik ook wel :stuck_out_tongue:

Originally posted by The Amazing Duke
[B]

jaja dat weet ik ook wel :stuck_out_tongue: [/B]

okidoki