Popconcerten

Vandaag heb ik kaartjes gekocht voor een concert van Tori Amos. :smiley: :smiley:
Nou ben ik eigenlijk zeer benieuwd naar welke concerten jullie de laatste tijd zijn geweest en wat jullie ervan vonden.

Hele tijd geleden dat k nog geweest ben. Meestal vind k concerten niets meer hebben en bij die paar artiesten die de moeite zijn, is het concert meestal uitverkocht. Maar Lou Reed brengt in januari nieuwe cd uit, dus ik wacht vol spanning op de tour aankondiging :slight_smile:

Prong en Drowning Pool zijn de laatste concerten waar ik geweest ben.

Rammstein was mijn laatste… errug goed :slight_smile:

Osdorp Posse in Sittard

ik ben in mijn leven maar naar 2 concerten geweest…
de eerste nog geen jaar geleden, enrique iglesias samen met mijn vriendin, en voor ons 2 jaar verkering zijn we naar Saturday night fever the musical geweest, was ook wel cool…

Ben van 26 nov. tot 6 dec. in Las Vegas geweest voor 2 concerten van de Rolling Stones :slight_smile:
1 kaartje voor een cluboptreden in het Hard Rock Hotel (The Joint-1400 man) koste $1000,= !
En dat waren gewoon de officiële prijzen dus niet van de zwarte markt of zo.
Het ander concert was in het MGM Grand (15.000 man) en koste $500,=.
Wel twee supergave concerten gezien, en natuurlijk was Las Vegas ook mooi meegenomen :wink:
Heb nu al 6 kaartjes voor de concerten voor volgend jaar.

golden earring
Rammstein
Moby
within Temptation
Red hot chilli Peppers
Nightwish

Allemaal zeer ok :slight_smile:

Ben van mijn leven al naar een paar honderd concerten en festival’s geweest (en dat is niet overdreven) Ga vanavond weer, nu gaan we naar MANOWAR in Zwolle wel een tering eind rijden maar ja…

D@RKNeSS

Originally posted by D@RKNeSS
[B]Ben van mijn leven al naar een paar honderd concerten en festival’s geweest (en dat is niet overdreven) Ga vanavond weer, nu gaan we naar MANOWAR in Zwolle wel een tering eind rijden maar ja…

D@RKNeSS [/B]

Ik had ook willen gaan… helaas geen tijd :frowning:

heineken night of the proms, of valt dat niet inder concerten?

Originally posted by flits
heineken night of the proms, of valt dat niet inder concerten?

Natuurlijk wel, muziek is muziek ! :slight_smile:

Ik had ook willen gaan… helaas geen tijd

Dee-ehn
Als ik morgen bekwaam ben zal ik well ff laten weten hoe het is geweest. Hoop alleen dat ze niet te veel zeuren op het podium.

D@RKNeSS

Natuurlijk wel, muziek is muziek !
<— ow in dat geval.

Morgen Innercity. En voor de rest wel geweest wat je kan opnoemen aan grote feesten. :stuck_out_tongue: