Pop-up blokker

vbimport

He luitjes, ik wordt een beetje ziek van al die popup menu's die te voor zijn komen als je naar een site toe surf.

Surf naar een site en krijg gelijk er 4 andere site's bij. :a

Weet iemand wat een goede popup-ads blokeer programma..???? mag freeware en shareware zijn.

alvast bedankt

greetzzzz,
Hell-fighter.......:a

PopupKiller is een hele goede vind ik zelf. Hij heeft alleen wat moeite met Gator maar daar is AdAware weer een leuk progje voor. Met moeite bedoel ik dat de Gator popup een agressieve popup is die blijft terugkomen terwijl PopupKiller hem blijft sluiten. En dat kan wel voor vervelende situaties zorgen. Maar voor de rest een uitstekend progje. Ik heb de hem hier liggen dus ik kan hem je mailen als je wilt. Ik gebruik hem al een hele tijd als zijnde shareware maar je kunt hem registreren. Tenminste dat kon want voor zover ik heb begrepen is dat progje niet meer online te downloaden. Trouwens als je de Google toolbar installeert met de geavanceerde opties krijg je der ook een (redelijke) popupblokker bij.

mzzl Dunedaïn

Er zijn heel wat redelijke popup en adblockers op de markt voor IE, maar ideaal werkt het niet. Alhoewel het dat nooit zal worden, durf ik met vrij grote zekerheid te beweren dat de concurrentie daar een stuk minder last van heeft. De ingebouwde popupblocker van Opera doet zijn werk aardig, die van Mozilla doet het zelfs ietwat beter. Mozilla is ook middels plugins uit te breiden (en er zijn krachtige popupblockers als plugin gratis te verkrijgen) en eerlijkheidshalve moet ik zeggen dat dit bijna perfect werkt. Ik weet niet of je geinteresseerd bent in het gebruik van een alternatieve browser, maar indien dit zo is… dan hoor ik dat graag van je :)…

Of probeer MyIe2 eens. Alle functionaliteit van IE met popup blocker , ad blocker , meerdere windows tegelijk , etc etc… Gratis natuurlijk

Dit is ook een aardig tooltje.

He, Dee-ehn, Mozilla wil ik wel is gaan proberen.

Dus als je meer info heb graag

:bow:

Originally posted by Hell-fighter
[B]He, Dee-ehn, Mozilla wil ik wel is gaan proberen.

Dus als je meer info heb graag

:bow: [/B]

Mozilla kun je downloaden vanaf www.mozilla.org.

Je ziet hier 3 varianten:
Mozilla
Mozilla Firebird
Mozilla Thunderbird

Mozilla is een compleet pakket met o.a. een browser, email client, news client, irc client etc. Op zich een mooi pakket, maar nogal stevig van omvang.

Mozilla Thunderbird is een email client (vervanging voor Outlook Express).

Mozilla Firebird, da’s het programma wat je moet hebben. In feite is dit een extreem uitgeklede browser (gebaseerd op de Gecko rendering engine van Mozilla) welke van de grond af opgebouwd is. Zoals je wellicht al vermoedt, is deze browser nogal kaal. Da’s dan ook net één van de mooie zaken: je kunt’em inrichten naar je eigen wensen. Indien je deze pagina met Mozilla bezoekt, kun je plugins met een enkele muisklik installeren. Op deze manier maak je van deze snelle, veilige en goede browser een pakket dat geheel naar je eigen wensen samengesteld is.

Volgens velen kan (indien de marketing goed verloopt) deze browser wel eens een strop voor IE gaan worden… en daar ben ik het mee eens.

Volgens velen kan (indien de marketing goed verloopt) deze browser wel eens een strop voor IE gaan worden… en daar ben ik het mee eens.

Ik wil niet pesten/off-topic gaan , maar ik vind dit wel even een leuke discussie :slight_smile:

Ik denk dat IE voorlopig nog niet van de baan is , omdat het met elke website overweg kan.

Dit is geen goed ding overigens.
Het betekent dat elke mongool die ook maar even weet hoe html een beetje in elkaar zit (of MSWord of Frontpage gebruikt) , en een website bouwt , er bijna 100% van kan uitgaan , dat zijn website het op IE doet.

Mozilla , Opera en alle anderen hebben veel meer moeite om met deze zogenaamde “niet goed html gebruik” websites overweg te kunnen. Dit is absoluut geen fout van de browsers , maar meer een fout van Microsoft.

Helaas zijn er nogal wat websites op het grote boze internet (Denk maar aan die Lycos , Yahoo en Geocities rommel) die absoluut niet voldoen aan de web standaarden , waarop de meeste browsers dus een partij foutmeldingen geven waar je niet goed van wordt. Voorlopig blijft IE nog wel even nummer 1.

Daar komt nog bij dat IE " beter " overweg kan met foutief gebruik van javascript. Het is niet goed, maar ja…

Een echte website maak je met een teksteditor zoals Edit , Notepad :slight_smile: :slight_smile:

Originally posted by Mr. Belvedere
[B]Ik wil niet pesten/off-topic gaan , maar ik vind dit wel even een leuke discussie :slight_smile:

Ik denk dat IE voorlopig nog niet van de baan is , omdat het met elke website overweg kan.

Dit is geen goed ding overigens.
Het betekent dat elke mongool die ook maar even weet hoe html een beetje in elkaar zit (of MSWord of Frontpage gebruikt) , en een website bouwt , er bijna 100% van kan uitgaan , dat zijn website het op IE doet.

Mozilla , Opera en alle anderen hebben veel meer moeite om met deze zogenaamde “niet goed html gebruik” websites overweg te kunnen. Dit is absoluut geen fout van de browsers , maar meer een fout van Microsoft.

Helaas zijn er nogal wat websites op het grote boze internet (Denk maar aan die Lycos , Yahoo en Geocities rommel) die absoluut niet voldoen aan de web standaarden , waarop de meeste browsers dus een partij foutmeldingen geven waar je niet goed van wordt. Voorlopig blijft IE nog wel even nummer 1.

Daar komt nog bij dat IE " beter " overweg kan met foutief gebruik van javascript. Het is niet goed, maar ja…

Een echte website maak je met een teksteditor zoals Edit , Notepad :slight_smile: :slight_smile: [/B]

Helemaal mee eens… als programmeur betreur ik het ten zeerste als men zich niet aan de W3C standaarden houdt… en MS werkt dat alleen in de hand (en daar zijn ze absoluut niet rouwig om in Redmond, het geeft Windows en IE weer een goede naam… ahem…).

Aan de topicstarter: het kan voorkomen dat Mozilla een pagina niet goed weergeeft (gelukkig erg zeldzaam, het werkt zelfs prima samen met internet bankieren etc). Zou dat het geval zijn, dan moet je toch maar eventjes IE opstarten…

Ohja… als het over OSS gaat dan ben ik af en toe een beetje idealistisch, ik weet het :smiley:

THX voor alles :smiley: :stuck_out_tongue:

heb een hele goeie Zero Popup 7.90
meeste laten heel wat door met deze heb ik er nog niet 1 door kon het probleem met teveel popups probeer deze is…
vind het perfect werken

He Touch, bedankt voor de replay, heb Zero Popup 7.90 geinstalleerd en het pro. werkt perfect.

THANX

GRTZZZZZZZZZZZZ,
Hell-fighter…:a
:cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:

[B]Weet iemand wat een goede popup-ads blokeer programma…??? mag freeware en shareware zijn.

alvast bedankt

greetzzzz,
Hell-fighter…:a [/B]

Weet iemand ook of er een popupkiller is die die k*t 0900-dialers en active X-shit blokkeert? Een beetje leergierige jongen die bij bv Astalista wat programma verbeteraars wil downloaden ter studie :bigsmile: blijft die “Always TRUST content from …”-windowtjes wegklikken!

install kerio personal firewall, kan je aan geven om die zooi te blokken______> Kerio website

install kerio personal firewall, kan je aan geven om die zooi te blokken______> Kerio website

Ken ik! ik vind de oplossing in dit geval erger dan de kwaal. Heb al een firewall van mijn router. De popups van Kerio zijn bijna net zo irritant als die van de diverse sites!