Poll's

vbimport

ik wil wel eens weten wat jullie nou vinden van al die poll’s

ik vind het wel een leuke uitbreiding op het forum,
vind alleen dat het de laatste tijd een beetje uit
de hand begint te lopen, zijn bijna meer polls dan gewone
threads…

Polls hebben voordelen en hebben nadelen. Vaak is het goede antwoord een combinatie van verschillende antwoorden en dat kan dan niet dat is jammer…
Van de andere kant is het veel overzichtelijker dan gewone reacties

al met al vind ik ze wel leuk maar ze moeten niet gaan overheersen

af en toe er eentje maar de laatste tijd worden we ermee overspoeld. Een beetje variatie geeft kleur aan het leven.

Ach…het is wel aardig, maar nu worden veel vragen weer opnieuw gesteld en dat vind ik beetje overdreven (zie ook http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?postid=154133#post154133).

Eerst stond het zo ingesteld dat een poll weer bovenaan stond als er alleen gevote was (en natuurlijk ook bij reactie), toen was het hele overzicht weg van wanneer er nu de laatste reactie was…dat heb ik maar mooi effe uitgezet…

Maar verder sluit ik me wel aan bij hetgeen hierboven gezegd is, polls zijn leuk, maar de laatste tijd worden er wel erg veel polls gemaakt.

eerst werd je overspoeld met moppen en nu is het weer polls waar je mee overspoeld. :rolleyes: kun je straks voor alles wel een aparte map gaan openen:confused:

Ik vind de optie van een poll beginnen op zich een heel goede optie. Ik vind alleen dat er tegenwoordig zo veel te veel polls zijn die over de stomste onderwerpen gaan. Ik zal maar geen voorbeelden geven want dan heb ik ruzie denk ik.

ik vind de kwaliteit van dit forum de laatste tijd erg vooruit gaan. Vooral dat nieuwe koop en verkoop forum is wel kewl en het idee van de polls ook erg. En dat is een grote verdiensten van de Administrators. Dus ik vind ook wel dat de Administrators een keer bedankt mogen worden dus dat doe ik maar eens een keer bij deze.

Administrators bedankt voor alles :D:D

Het wordt inderdaad een beetje te erg met al die poll’s. En zoals Tax als zei, duiken er nu opnieuw poll’s op met vragen die een tijdje geleden ook al werden gesteld. Als er nu eens ergens een lijstje wordt bijgehouden met alle poll’s, zodat mensen daar eerst eens kunnen kijken voor ze zelf een poll op het forum gooien … Misschien dat dit wel tot een kleine vermindering kan leiden van het aantal poll’s.

greetz

Originally posted by vipken
[B]Als er nu eens ergens een lijstje wordt bijgehouden met alle poll’s, zodat mensen daar eerst eens kunnen kijken voor ze zelf een poll op het forum gooien … Misschien dat dit wel tot een kleine vermindering kan leiden van het aantal poll’s.

[/B]

Ga eens in deze topic kijken http://forum.cdfreaks.com/showthread.php?threadid=30694

Heeft me dik een uur gekost om al die topics bij elkaar te zoeken :wink:

Polls zijn erg handig voor een enquête. Ik heb ervaring. ‘‘Bijgeloof’’.
Voor de rest vind ik het eigenlijk net zo leuk als een normale thread. Als ik maar enigzins ervan kan uitgaan dat de info ook echt nuttig wordt gebruikt. Zoals, uiterraard, bij mijn poll. En waarschijnlijk ook bij deze.

zoooow tax dat was een flinke lijst met threads…kan me wel voorstellen dat je dat een uur gekost heeft ja…

pols zijn wel leuk maar de laatste tijd zijn er meer pols dan threads en das wel jammer

Originally posted by Pyromaniac

Administrators bedankt voor alles :D:D

Graag gedaan hoor :slight_smile:

Originally posted by Da_Taxman

Maar verder sluit ik me wel aan bij hetgeen hierboven gezegd is, polls zijn leuk, maar de laatste tijd worden er wel erg veel polls gemaakt.

hmmm…lijkt inderdaad dat polls de overhand gaankrijgen zo…
Deels komt nu ook doordat enkele oude polls weer uit de kast worden gehaald…(beter dan ze opnieuw te maken, dus daar hoor je me niet over klagen, is deel mijn eigen schuld door die lijst :wink: )

Maar ik vraag me af waarom een poll, waarom die drang om de keuzes zo af te bakenen. Waarom die drang om mensen/keuzes in een hokje te duwen? Het is niet zozeer bedoeld als een verwijt, maar gewoon ineresse…(ga er in ieder geval geen poll meer over openen :D)

Van mij hoeven die polls nie zo nodig!

Het zijn er naar mijn zin de laatste tijd te veel. In het begin werd er goed gebruik van gemaakt om bijv. te weten te komen welk os je beter kon installen. Ik noem maar iets. :wink:

Nu niet zo veel serieuze polls meer.

polls zijn handig
maar ga ze niet gebruiken voor iets dat je toch niet intereseert…
dat word hier denk ik toch nog ietsje teveel gedaan
maar das mijn mening hé :wink: