Poll vraagje

vbimport

Hoe maak je een poll vraagje in deze forum.Okay onderaan staat een Post a poll - - Yes! post a poll maar dan?

Als je een berichie gaat maken… …moet je wat tikken en dan post a poll doen ja.
Beswel logisch heh

Probeer gewoon iets. bijv. Wie vind worteltjes lekker?
Als het is gelukt PM je een admin. (Dee-ehn of Redneck) die zijn hier de moderators. En dan zeg je heel vriendelijk dat je een poll over worteltjes hebt gehouden, en dat ie geclosed mag worden. Of ze doen het zelf al.
Dan weet je hoe je een poll moet maken en hoe die weer gedeleted wordt :wink:

Originally posted by Totibbs
Als het is gelukt PM je een admin. (Dee-ehn of Redneck) die zijn hier de moderators.

Als het nog niet gelukt is mag je me altijd contacteren via de Private Messaging (PM) button. BTW toti, redneck is de moderator ;), maar aangezien DN & RN daar staan als moderators, wil dus niets zeggen, aangezien een admin overal mag komen op het board :wink:

Originally posted by Mattel007
[B]

Als het nog niet gelukt is mag je me altijd contacteren via de Private Messaging (PM) button. BTW toti, redneck is de moderator ;), maar aangezien DN & RN daar staan als moderators, wil dus niets zeggen, aangezien een admin overal mag komen op het board :wink: [/B]

Mij mag je natuurlijk ook contacten… :slight_smile:

Ennuhhh een poll over worteltjes zal ik niet closen. Dat is gewoon een leuke topic voor zatlappen… :slight_smile:

Nou ik kreeg zelf een melding dat ik wat in optie 1 moest zetten maar wat dan een vraag ik dacht het niet wabt die zet je er boven neer.
:frowning:

Originally posted by Dee-ehn
[B]

Mij mag je natuurlijk ook contacten… :slight_smile:

Ennuhhh een poll over worteltjes zal ik niet closen. Dat is gewoon een leuke topic voor zatlappen… :slight_smile: [/B]

moet jetegenwoordig zat zijn dan om een poll te openen.

Originally posted by flits

moet je tegenwoordig zat zijn dan om een poll te openen.

nee maar het zal zekers helpen

Thanks guys ik heb hier al veel geleerd.
Ik denk dat ik een poll ga openen over de hulp die je krijgt.

lol

tja, we proberen te helpen waar we kunnen, maar hoe jammer het ook is , soms moeten we echter het antwoord ook schuldig blijven