Politieauto rijdt in op Zeeuw: been kwijt

vbimport

Politieauto rijdt in op Zeeuw: been kwijt

De 25-jarige Axelaar Giovanni Hinneman, die op 5 juli een flitsapparaat van de politie Zeeland onschadelijk wilde maken, moet hierdoor zijn rechterbeen tot boven de knie missen en zijn linkerbeen is zwaar beschadigd.

Giovanni was die dag even om boodschappen naar Hulst geweest. Onderweg daarheen werd hij door verdekt opgestelde apparatuur geflitst, ter hoogte van Terhole. Op de terugweg stopte hij op de bewuste plek om na te gaan of hij was betrapt waar een snelheidslimiet van 80 kilometer per uur geldt of ergens waar hij 100 mocht rijden.

“Ik ben de berm ingereden. Ik wilde gaan vragen wat voor een boete ik kon verwachten, maar ik zag helemaal niemand. Ik vond het vreemd, keek nog wat rond en zag echt niemand.”

Weggemaaid
De Axelaar besloot daarop het voor hem belastend fotomateriaal verwijderen. Net toen hij bezig was met zijn sabotage kwam een grijze auto de berm ingereden, een onopvallende dienstauto van de politie naar later bleek. Het was in een fractie van seconden gebeurd. “Hij kwam recht op me af, ik werd letterlijk en figuurlijk door die politiewagen voor de flitsapparatuur weggemaaid.”

“Mijn hele leven is hierdoor volledig veranderd. Ik had het niet moeten doen, maar wat die agent heeft gedaan is natuurlijk ook niet goed te praten”, zegt Giovanni.

De Middelburgse advocaat A. van Werkum-Hoekstra noemt het optreden van de agent bijzonder ernstig. “Die politieman is gewoon op mijn cliënt in gereden.” Volgens Van Werkum is de zaak ernstig genoeg voor een strafvervolging. Wat de civiele kant van de zaak betreft heeft de advocaat de regiopolitie aansprakelijk gesteld.

De uitslag van het door het openbaar ministerie bevolen onderzoek laat nog even op zich wachten. Een door het gerechtelijk laboratorium te beoordelen sporenrapportage moet het dossier completeren voordat justitie een standpunt kan innemen.

Het is niet slim van giovanni om aan die apparatuur te zitten, en vaak is het zo dat niet de politie die meetingen uitvoeren, maar mensen die in de wao zitten enz. dus ik ben benieuwd hoe dit gaat aflopen. :wink:

Dit is niet goed voor de reputatie van de politie :stuck_out_tongue:

en hij krijgt waarschijnlijk ook nog een boete thuisgestuurd…

eigenschuld

Originally posted by NightForce
eigenschuld

Fuck off man, die kut wouten hoeven nog geen mens over te rijden. Kut wouten damn wat haat ik die, brein en die shit haat ik ook :slight_smile:
Khoop dat die kut wout de bak ik moet, zal wel weer nie om dat die wout is geworden :frowning:

De politie denkt steeds en steeds meer dat ze boven de wet staan,Dit is gewoon opzettelijk gedaan zoals je op de foto kan zien hij is niet echt een kleinejongen denk gewoon dat de politie al een hekel aan hem hebben gehad of bang waren voor hem en daarom gewoon over hem heen zijn gereden…

En voor de meeste mensen die hier nu schreeuwen is zijn eigenschuld bla bla wacht maar tot ze(de politie) het eens op jou gemunt hebben dan spreek je wel anders.

Tering als mij zoiets zou gebeuren zou ik mijn hele leven gaan wijden aan het zuur maken van het leven van die politiegast totdat ie toegeeft dat ie ontzettend fout zat en em dan vervolgens afschieten als een hond…maarja das slechts mijn mening heh :stuck_out_tongue:

Originally posted by -=HeadLesS=-
Tering als mij zoiets zou gebeuren zou ik mijn hele leven gaan wijden aan het zuur maken van het leven van die politiegast totdat ie toegeeft dat ie ontzettend fout zat en em dan vervolgens afschieten als een hond…maarja das slechts mijn mening heh :stuck_out_tongue:

Op 1 been :confused:

Originally posted by The MAzTER
[B]

Op 1 been :confused: [/B]

ik zou zeggen wees creatief! :stuck_out_tongue: Desnoods huur je iemand in die die gast het leven zuur maakt ( Thinner van Stephen King niet gezien) :wink:

Originally posted by The MAzTER
[B]

Op 1 been :confused: [/B]

als je kwaad ben, ben je tot veel instaat.
ik vind het ook niet echt normaal van die politie agent.

Originally posted by NightForce
eigenschuld

je bent een ezel als je denkt dat het zijn eigen fout is. hoe is het zijn eigen fout, om in de berm te staan(even terzijde wat hij in de berm deed het was niet alsof het een leven of dood situatie was), de agent heeft op hem ingereden. dus moet ie aangeklaagd worden voor doodslag.

Originally posted by ciske
[B]

je bent een ezel als je denkt dat het zijn eigen fout is. hoe is het zijn eigen fout, om in de berm te staan(even terzijde wat hij in de berm deed het was niet alsof het een leven of dood situatie was), de agent heeft op hem ingereden. dus moet ie aangeklaagd worden voor doodslag. [/B]

yup idd…! Sue the fucker! :mad:

Goed er komt een proces en de agent wordt schuldig bevonden.
Als je voor een dubble moord in Oss 10 jaar krijgt zal die agent 3 weken vuil moeten gaan prikken in die bewuste berm.
Wellicht komt ie nog een teen of zo tegen.

smeerlappen denken dat ze alles mogen zeker. Op iemand inrijden doe je gewoon niet (zijn altijd uitzonderingen maar dit is er echt geen) Voor mij mogen ze die agent in de gevangenis zetten (tussen de criminelen) hij is zelf ook een crimineel alleen veel erger een crimineel in een uniform

Originally posted by RaSta
smeerlappen denken dat ze alles mogen zeker. Op iemand inrijden doe je gewoon niet (zijn altijd uitzonderingen maar dit is er echt geen) Voor mij mogen ze die agent in de gevangenis zetten (tussen de criminelen) hij is zelf ook een crimineel alleen veel erger een crimineel in een uniform

agree! Der zal wel een mooi verhaal komen dat de agent net een stressy dag had gehad en dat ie thuis problemen had en bladiebladie…verzachtende omstandigheden duss… :rolleyes:

Mongolen zijn het. Denken dat de hele wereld van hun is. Ze kijken te veel naar die amerikaanse programma’s zoals cops. Daar is het ook eerst slaan dan praten. Vooral als die eikels zo’n me pakje aantrekken zijn het wilden!! Ik weet eigenlijk maar 1 juiste straf… Van het Hilton ermee!!!

Doe maar weer eens een polletje!!!Zal toch allemaal niet met opzet zijn gebeurd denk ik.

mzzl

Het is z’n eigen schuld…

Moet ie maar met z’n poten van andermans spullen afblijven, of ze nou van de politie zijn of weet ik waarvan. Als iemand een poll opent van: ‘Iemand heeft mij auto gemold, wat zou jij doen?’ dan komt ook iedereen even met een grote bek van: Ik zou em in elkaar rammen, en dit en dat.

De Axelaar besloot daarop het voor hem belastend fotomateriaal verwijderen.

Fuck em dan lekker, als ie zo’n grote jongen is, laat em dan ook maar verantwoordelijkheid nemen voor z’n daden. Je zal ergens vast niet harder dan 80 mogen rijden omdat het anders gaat regenen in Duitsland, meestal is dat wel ongeveetr afgestemd op gevaar…

een goede straf. Hij zal nooit meer te snel rijden. En dat been groeit wel terug.