Plug in's voor cool edit 2000

vbimport

Vraagje :slight_smile:

Weet iemand waar ik de plug in’s voor cooledit 2000 kan downen.
Ik ben op zoek naar de plug in “audio cleaner”, als ik hem van de site van Syntrillium af haal en dan installeer, dan ben ik ineens mijn cool edit 2000 kwijt, ik bedoel heel het programma is dan weg, dat is dus niet de bedoeling :confused:
Help, dus.

deKIKker (kwaak):mad: :mad:

De Syntrillium installer verwijdert alle crack versies zonder iets te zeggen.

Ja pchans, daar was ik ook achter gekomen, is hier een of andere crack voor ???
Of weet iemand waar ik de pro versie kan downloaden, daar zitten volgens mij de plug-in’s al in.:confused:

Groet deKIKker (kwaak)

Ik wil je de plug-ins voor cooledit 2000 wil mailen. Het is de Studio plug-in en de audio plug-in. Samen zijn ze +/- 2,5 MB groot. Als je ze wilt hebben laat dan hier even je e-mail adres achter.

Bedankt Bulldog,

Als je die plug-in’s wel kan instaleren zonder dat ik het programma cool edit 2000 kwijt raak, (ik heb het al drie keer opnieuw moeten instaleren) dan wil ik ze graag hebben.
Mijn e-mail adres staat volgens mij in mijn profile, maar hier komt hij nogmaals : deKIKker@hotmail.com

Alvast bedankt.

Originally posted by deKIKker
[B]Bedankt Bulldog,

Als je die plug-in’s wel kan instaleren zonder dat ik het programma cool edit 2000 kwijt raak, (ik heb het al drie keer opnieuw moeten instaleren) dan wil ik ze graag hebben.
Mijn e-mail adres staat volgens mij in mijn profile, maar hier komt hij nogmaals : deKIKker@hotmail.com

Alvast bedankt. [/B]
Dat past volgens mij niet in een hotmail account (2.5 mb)

Originally posted by Brinta
Dat past volgens mij niet in een hotmail account (2.5 mb)

WinRAR doet wonderen! :wink:
Gewoon max van file instellen op 1.000.000 en dan maakt ie 3 losse files aan die je dan wel kan senden!

Kijk naar je e-mail bulldog, als het niet lukt probeer dan alleen de audio cleaner te sturen, of anders een adres waar ik ze kan downloaden

deKIKker (kwaak)

Bulldog bedankt, dit is dik voor mekaar zo.

deKIKker (kwaak)