Plots geen DVD'd meer kunnen branden

vbimport

Hallo,
ik heb het volgend probleem.
Ik gebruik een LG GSA4163B dvd brander met de volgende software:
voor PS2 games - alcohol 120%
voor DVD films - anydvd + shrink + clone dvd
Ik gebruik niet de laatste upgrades van deze programma’s en heb hiermee nog geen problemen mee gehad.
Ik gebruik Fuji DVD-r en Platinum DVD+r printable, ook nog nooit problemen mee gehad.
Wat is nu het probleem? Opeens kan ik geen DVD’s meer branden. Als ik nu een backup maak van een film krijg ik geen fout melding, alles ok, maar als ik nu die backup probeer af te spelen word die DVD niet herkent, niet op de pc niet op de standalone DVD en niet op de PS2. Ik kan wel films bekijken, ook die ik al eerder gebrand had. Met PS2 games lukt het ook niet meer.
Ik heb dan toch maar de laatste versies van deze programma’s geprobeerd maar ook geen geluk. Ik heb een nieuwe HD geplaatst (niet wegens dit probleem maar door plaatsgebrek), alles opnieuw geinstalleerd en nog steeds geen geluk. Ik kan wel data en foto’s branden en bekijken.
We hebben dan mijn brander getest in een andere pc met dezelfde software en daar lukt het wel!
Iemand enig idee wat hier aan de hand is?

Iets met jouw pc of je operating systems dunkt mij.

Neen,
probleem is opgelost, slechte Platinum DVD’s. Ik heb Verbatim+r gekocht en kan terug volop schrijven.