PlexWriter

vbimport

Hoi luitjes,

Ik heb een vraagje: ik heb een plexwriter 8/4/32a IDE Hij doet het goed maar het duurt wel een minuut bij het opstarten van mijn computer voordat de computer hem ziet…en dat is toch wel lang.
Ik wilde even weten of meer mensen dit probleem kennen en of ze misschien een oplossing hebben voor dit (kleine) probleempje
Ik heb Trouwens firmrate 1.09 de hoogste volgens mij…

Greetingz
drpeer

Misschien zitten de aansluitingen van deze writer nie helemaal goed! Kijk gelijk ff of ie wel alleen staat! Dus of er nie nog een app. op master/slave staat op hetzelfde IDE kanaal! :stuck_out_tongue:

misschien zoekt ie naar bootdisk op de CD…
En anders in je BIOS autodetect uitzetten, maar alles defined…dat wil ook nog wel eens schelen.

Maar waarom denk je dat hij daar blijft hangen, is dat omdat het even duurt voordat deze verschijnt op beeld bij de opsomming van IDE devices, of blijft het lampje van de PlexWriter continu branden?

het probleem ligt inderdaad in je bios kijk in de instructies van je plex misschien moet je hem in een andere ide driver zetten en de bios moet idegeval aangepast zijn natuurlijk kijk anders op www.plextor.com

heb hetzelfde probleem dat men compuetr zo langzaam opstart (met een scsi plextor) alleen is dit alleen onder windows 2000 en niet onder win98 of win ME of kan dit geval aan de SCSI herkenning liggen?

ik heb zelf ook de plextor 8/2/16 scsi deze start gewoon normaal op ik heb de bios niet veranderd want hij doet het toch wel en als je er iets aan veranderd kan hij alleen maar stuk gaan je moet alleen iets veranderen als het niet werkt misschien als je de auto matische herkening uitzet en daar in plaats gewoon zeggen dat het een scsi drive is.

je moet wel ff verder denken :slight_smile:

Zelf denken?! Dat probeer ik koste wat kost te vermijden! :stuck_out_tongue:

sorry maar ik had het tegen wilma

Originally posted by arjanneumann
sorry maar ik had het tegen wilma

Ow sorry! :stuck_out_tongue: