PlexWriter 8x

vbimport

Weet iemand waar deze nog te koop zijn?? (vraag me niet waarom!) maar ik moet er zo eentje zien te krijgen.

het liefst een PX-R820 SCSI, maar deze PX-W820 Atapi, PX-W8432 Atapi zijn ook goed :slight_smile:

Goh dan kan je waarschijnlijk SD2 zonder problemen mee kopieren. Nou veel succes bij het zoeken. Ze zullen best wel nog ergens te verkrijgen zijn

Tweedehands markt zou ik zeggen. Of als je geluk hebt ergens nog een revisiemodel.

Probeer het eens bij de bekende e-veiling sites (spott.nl of ricardo.nl)

of bij Tweakers vraag& Aanbod

Misschien op beursen dat ze daar nog sporadies opduiken. Maar ik zelf doe mijn 8/20 van Plextor voor geen goud weg.

2x een plex 8x4x32 IDE

dus wat bied je?

Ik heb hier nog een Plex SCSI liggen
Het is een PX-W8220Ti.
Laat maar iets weten.

Is praktisch niet gebruikt.

Ik heb een Plextor px820 Scsi welke ik wel weg wil doen.

Groet Matrix

Me 2!

Heb ook nog een SCSI 8x20ie…hebbu? Let the biddings begin! :wink:

Heus nog wel ergens te krijgen toch?!
Kijk is bij Tweakers in de Pricewatch!!

moet te doen zijn, maar waarom zou je er zo 1 willen hebben? Ik bedoel ik ben er dik tevreden over maar als ik jouw was zou ik een sneller SCSI plextor kopen :smiley:

Originally posted by -=HeadLesS=-
moet te doen zijn, maar waarom zou je er zo 1 willen hebben? Ik bedoel ik ben er dik tevreden over maar als ik jouw was zou ik een sneller SCSI plextor kopen :smiley:

SafeDisc 2 compatible…that’s why

ps Headless, niet van die onzinreplies in Serious Q&A posten, heb er al 1 aangepast en 1 verwijderd van je. Waarschuwing 1

onzin? waar? tell me…waarschuwing? hmmm hoe gaat dat systeem hier pcies? 1 waarschuwing nix aan de hand? 2–> and you’re out ofwat?

Originally posted by -=HeadLesS=-
onzin? waar? tell me…waarschuwing? hmmm hoe gaat dat systeem hier pcies? 1 waarschuwing nix aan de hand? 2–> and you’re out ofwat?

Opmerkingen als “ja ja wook, daar ga je dan” (of zoiets, heb het niet letterlijk onthouden) nadat ik Wook’s post al aangepast had omdat het onzin was…

Dit is serious Q & A, dus dat soort onzin die niets toevoegt aan de discussie hoeven niet.

Als je een serieuze post afsluit met een flauwe opmerking heb ik daar geen enkel probleem mee, maar beperk het onzinposten tot Dutch General Chat aub…

En het aantal waarschuwingen hangt van het soort overtreding af en van de persoon (iemand die hier al heeel erg lang is en voornamelijk serieus mensen helpt heeft wat meer speelruimte dan iemand die net nieuw is en gelijk begint te spammen en te crossposten.

Ik ben het met Da_Taxman helemaal eens.

weet niet of dat mag hier (zo een bieding enzo) maar zo een 4 a 4,5 honderd

delete maar als het nie mag

Originally posted by NitroX
[B]weet niet of dat mag hier (zo een bieding enzo) maar zo een 4 a 4,5 honderd

delete maar als het nie mag [/B]

Dit is geen veilingsite :wink:
Ik denk dat hierboven wel aantal personen staat die iets aan te bieden hebben, dus e-mail of Private Messages kunnen vanaf hier gebruikt worden :wink:

ok zal niet meer bieden hier :wink:

Hey NitroX je hebt de 12x en je wilt een 8x??? :confused: :confused:

Weet nie of deze database elke dag veranderd van pagename maar lijkt me nie; kijk anders ff hier:
http://www.tweakers.net/pricewatch/1988

Staat een Plex8432 4 sale! Bij 3 verschillende bedrijven!

Originally posted by Da_Taxman
[B]
Opmerkingen als “ja ja wook, daar ga je dan” (of zoiets, heb het niet letterlijk onthouden) nadat ik Wook’s post al aangepast had omdat het onzin was…

Dit is serious Q & A, dus dat soort onzin die niets toevoegt aan de discussie hoeven niet.

Als je een serieuze post afsluit met een flauwe opmerking heb ik daar geen enkel probleem mee, maar beperk het onzinposten tot Dutch General Chat aub…

En het aantal waarschuwingen hangt van het soort overtreding af en van de persoon (iemand die hier al heeel erg lang is en voornamelijk serieus mensen helpt heeft wat meer speelruimte dan iemand die net nieuw is en gelijk begint te spammen en te crossposten.
[/B]

ok TaxMan! I get it :slight_smile:
Zal ik ff wat speelruimte gaan creeeren maar heh! :wink: