Plextor

vbimport

Wie weet waar ik die het aller,aller,aller goedkoopst kan halen ?

Oeps, of mag dat hier niet gepost worden:o

ga naar tweakers.com en klik op pricewatch, je ziet vanzelf waar je het beste kan kopen,
mazzel

pcies Pricewatch roels…koop nooit iets zonder daar eerst te checken voor de goedkoopste winkels online!! :slight_smile:

www.tweakers.net en druk op pricewatch

Ja die ken ik al :), maar soms lees je hier weleens aanbiedingen van een winkel die niet in de lijst van tweakers pricewatch staat vandaar mijn vraag.

www.elcheapo.nl is ook zo’n site

Of www.nieuw.nl daar kan je ook zoiets bekijken.
Weet je dat ook weer :slight_smile:

Elcheapo vind ik trouwens klote…

www.bora-computers.de

do I need to say more? :wink:

Originally posted by Dee-ehn
[B]www.bora-computers.de

do I need to say more? :wink: [/B]

www.bora-computer.de ?!

of kijk anders op www.prijsindex.net

greetz,
eMiNeM

[B]www.bora-computers.de

do I need to say more? :wink: [/B]

Ja: Deze website doet het niet:p

Trouwens, kwam AMD niet met een AMD 4? (betreffende je .sig:))?

Sorry tiepfoutje…!!

Directe link naar de prijslijst:
http://www.bora-computer.de/mainsite/preise.html

En over die Athlon 4: ja die komt, maar gaat waarschijnlijk niet Athlon 4 maar Athlon XP heten. Awell… vond mijn sig wel leuk verzonnen maajra ik zal hem binnenkort moeten aanpassen…

[B]Sorry tiepfoutje…!!

En over die Athlon 4: ja die komt, maar gaat waarschijnlijk niet Athlon 4 maar Athlon XP heten. Awell… vond mijn sig wel leuk verzonnen maajra ik zal hem binnenkort moeten aanpassen…

[/B]

Ben je niet meer aan verzendkosten kwijt als je stuff in DE haald?
ennuh toch alleen maar beter dat er meer mensen met Class komen --> AMD :stuck_out_tongue: :wink:

[B]Sorry tiepfoutje…!!

[/B]

Is inderdaad niet duur nee :slight_smile: ,aar ehh…volgens mij ben je met verzendkosten erbij net zo duur(of duurder) uit als dat je het hier besteld en dan praat ik nog niet eens over het feit wanneer hij kapot zou gaan en alles moet regelen via Duitsland.

In ieder geval bedankt voor de linkies :slight_smile:
(vooral die van jpschadde :wink: )

Originally posted by mu_zik
[B]

Is inderdaad niet duur nee :slight_smile: ,aar ehh…volgens mij ben je met verzendkosten erbij net zo duur(of duurder) uit als dat je het hier besteld en dan praat ik nog niet eens over het feit wanneer hij kapot zou gaan en alles moet regelen via Duitsland.

In ieder geval bedankt voor de linkies :slight_smile:
(vooral die van jpschadde :wink: ) [/B]

Het ligt er maar net aan waar je woont of dit intressant is. Ik weet dat er genoeg leden van dit forum bij Bora kopen. Ook al moeten ze 50km rijden, het is vaak toch intressant…

[B]

Het ligt er maar net aan waar je woont of dit intressant is. Ik weet dat er genoeg leden van dit forum bij Bora kopen. Ook al moeten ze 50km rijden, het is vaak toch intressant…
[/B]

Maar ik woon bij Rotterdam… dat zou niet handig zijn zeker?!?:confused:

Originally posted by Azrael
[B]

Maar ik woon bij Rotterdam… dat zou niet handig zijn zeker?!?:confused: [/B]

In dat geval wordt het idd een duur grapje. Probeer dan Alternate maar eens (www.alternate.nl)…

Heb ik goede ervaringen mee. Met Computerland & Informatique ook trouwens.

[B]

In dat geval wordt het idd een duur grapje. Probeer dan Alternate maar eens (www.alternate.nl)… [/B]

alternate is duur!

Duurder dan die andere 2 die ik net opnoemde iig. (Heb er alleen een Athlon TBird cooler gekocht…)

Dat kan wel zijn… heb er nog nooit wat gekocht omdat ik hier zeer dicht bij de Duitse grens zit… ik hoor alleen regelmatig van wat lui die daar bestellen dat ze best goed en goedkoop zijn…