Plextor Plexwriter 12/10/32

vbimport

He,

Ik heb binnenkort misschien een plextor plexwriter 12/10/32A te koop!
Wat vinden jullie hiervoor een acceptabel prijsje?

tussen de -100 en plus 150 florijnen kan ik mee leven

Daar ken jij mee leven?

Houdt dat in dat als ie over een weekje of 2 te koop is, jij hem misschien wel wil kopen?

Wel kut dat ie IDE is … maar ja , ben wel geinteresseerd voor 100 a 150 piek , mits hij wel een beetje in goede staat is.

Nieuw kost ie ongeveer 150 dollar heb ik gezien , dus is dat wel een redelijke prijs voor een 2e hands.

Aleen is over 2 weken een beetje lastig , want dan zit ik 3 dagen op de hcc dagen rond te spoken en grote kans dat daar ook koopjes liggen…

Maar houdt mij op de hoogte svp,mocht ik hem voor mezelf niet (meer) nodig hebben , dan kan ik misschien iemand in mijn vriendenkring er blij maken. "k ga gelijk informeren.

// update //

en die paar vrienden die ik heb zijn behoorlijk geinteresseerd
Houdt mij op de hoogte

// end of update //

Ok, als ie available komt dan hoor je het!
En verder het ding is in heel goede staat!

Originally posted by Sorcerer
Ok, als ie available komt dan hoor je het!
En verder het ding is in heel goede staat!

okee , ik hoor het wel.

ik ben blij dat ie in goede staat is … is best wel een schok hoor als ie van een vrachtwagen op de grond valt :slight_smile:

Ik koop em voor 125 gulden direct van je :slight_smile:

Mr. Belvedere gaan we tegen elkaar opbieden ? Kewl :slight_smile:

Originally posted by jojk
[B]Ik koop em voor 125 gulden direct van je :slight_smile:

Mr. Belvedere gaan we tegen elkaar opbieden ? Kewl :slight_smile: [/B]

je doet je best maar :slight_smile:

en ik geef je er F150,- voor

Originally posted by Mr. Belvedere
ik ben blij dat ie in goede staat is … is best wel een schok hoor als ie van een vrachtwagen op de grond valt :slight_smile:

Neuh… Zorg er altijd voor dat ik ze goed opvang als ze van de vrachtwagen vallen!
Maar tegenwoordig hebben ze voor vrachtwagens een andere methode! Moet je the fast and the furious maar es kijken!

Originally posted by Sorcerer
[B]

Neuh… Zorg er altijd voor dat ik ze goed opvang als ze van de vrachtwagen vallen!
Maar tegenwoordig hebben ze voor vrachtwagens een andere methode! Moet je the fast and the furious maar es kijken! [/B]

Die heb ik gisteren net gezien ja , net gekren op video cd… wel een aardige film , beetje leeg verhaal (welk verhaal ?) , maar leuke ootootjes…

hoe zit het met m’n writer ? :slight_smile:

waar blijft ie ?

nog 15 dagen!

nog 15 dagen!

Dan krijg ik een nieuwe writer binnen voor de pc waar nu die plextor inzit!

Oeps…

ff admin bovenste post moven!