Plextor brander?

Hoi,

Ik heb op dit moment 200 DVD’tjes van Plextor DVD+R 16X met de mediacode YUDEN000 T03.

Ik gebruik op dit moment een NEC-ND2500A maar deze brandt de DVD’tjes niet op de beste manier.

OP dit moment ben ik dus op zoek naar een andere brander.

De Plextor dvd’tjes halen die de hoogst mogelijke kwaliteit i.c.m een Plextor brander (Plextor PX-755A)?

Groetjes
Jordi

Hai,

Alvast welkom namens mij hiero en je kunt eens kijken op het media forum alhier. Of als je een keus hebt gemaakt kun je ook kijken welke media het beste bij je brander gaat. Je hebt op het moment dus 200 dvd-tjes van Taiyo Yuden en zover ik het weet krijg je vaak de beste resultaten met een Plextor. Maar zoals je ook kunt lezen in een andere post die hier gezet is over TY branden ze goed op heel veel verschillende soorten media ook dat zou je eventueel hier kunnen vinden. Je kunt ook de search button gebruiken en zo even op je mediacode zoeken. Je krijgt vast wat interresante resultaten.

mzzl Dunedain

NEC lust ze inderdaad niet zo goed. De 716a wel, ik spreek uit ervaring, van de latere modellen weet ik het niet. Naar het schijnt branden ze ook goed op een pioneer en op een BENQ. Toch zijn dit niet de beste schijven dieTY gemaakt heeft. De 8× zijn stukken beter.