Plextor 8x4x32 is dat een goed brander?

vbimport

Hoi.

Ik lees overal dat de Plextor 8x4x32 de beste brander momenteel is. Is dit waar. CloneCd adviseerd dit ook. Maar op dit moment heb ik een LG 8x4x32 in bruikleen. Zodat ik hem kan testen of hij goed is. Maar als de Plextor 8x4x32 beter is dan neem ik die. Wat is jullie advies de Plextor 8x4x32 of LG 8x4x32. Of mischien toch een andere merk of type brander kopen. Ik wil in ieder geval geen SCSI brander. Alvast Bedankt.

Op het moment heb ik een Ricoh MP7040A en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Ik kon alles kopieren: Music, Data & PlayStation. Maar deze brander is 4speed en dat begint oud en langzaam te worden + CloneCd ondersteund hem niet waardoor ik telkens cracks nodig heb voor SafeDisc protected games, meestal werken deze cracks niet. Dus nu wil ik een nieuwe snellere brander hebben die nog beter is.

Doei.

PLEXTOR RULEZZZ!!!
Ik gebruik zelf de 8/4/32A
Nooit problemen en hij onder steunt CloneCD met firmware 1.07

tis een goed beestje!
‘Burn, fikkie!’

Ik heb zelf de Plextor pas gekocht bij
Mycom. Wat duurder als op het internet
maar als er wat mee is leg ik hem op de
toonbank.
Bijgeleverd wordt WinonCD3.6.
Installeren, firmware 1.07 gedownload (let op
de instructies !) en geinstalleerd, cdr-soft leeggetrokken (drivers etc. download ik ook altijd mee)en alles werkt als een tierelier.
1x op 8speed 2 ploppen gehoord voordat een nummer ging spelen. Audio pak ik nu op
4x speed maar het zal wel aan het branderprogramma hebben gelegen en “on the fly”.
Het laatje gaat wat krottig open.
Ik ben zeer tevreden over dit apparaat.
Succes met je aankoop.

[This message has been edited by RainbowLongo (edited 17 May 2000).]

Plextor rulez

duhhhhhhhhhhhhh PLEXTOR rulez…

Brand al een paar maanden met deze brander
Geen problemen ermee.

clone cd ondersteund deze schrijver ook
zonder de filmware 1.07
heb al een 100% werkend kopie gemaakt
maar via cdrwin 3.8 op 8*schrijf speed werkt het niet
( begint te schrijven en dan bad medium detected )
ik gebruik
that’s write
princo
fujifilm
mr. platinum

NOG één KEER:

PLEXTOR IS THE BEST

en vraag het nooit meer opnieuw

Zo is het maar net The Ultimate!!!

Ik gebruik hem al maanden.Direkt gekocht toen hij uitkwam en dagelijks wordt ie gebruikt en werkt perfect.Ik gebruik WinonCD3.6 , CdrWin 3.8 en clone cd.

ik heb de 12 speed van plextor scsi… werkt prima, on the fly in 6 a 7 minuutjes cd’tje klaar…

ligt er ook een beetje aan welke cd’s je wilt gebruiken, niet alle writers wekren evengoed met alle cd’s.