Plextor 24x10x40

ik wil deze gaan kopen maar er werd mij verteld dat dit (0#100)
op de zij kant moet staan anders kan ik niet een beveiligde audio cd copieeren is dit waar

NEE

Simpel, is niets van waar…

op de zijkant ? wtf … wat is dat nou weer voor een idee … door je drive op de zijkant te leggen ligt de cd niet eens erg goed , kan je heel wat schijfjes kosten.

leg je vriend/kennis maar op de zijkant

maar deze brander is wel okee of niet

Brander is zeer ok maar zoals we al zeggen dat van op zijn kant leggen is je reinste onzin

Als er PLEXTOR op staat is het altijd OK!

Ik denk dat jullie het verkeerd begrijpen :slight_smile: Op een Plextor staat op de bovenkant een TLA nummer. Dit nummer geeft de hardware revisie aan en er waren geruchten dat bepaalde TLA# niet zouden werken met bepaalde beveiligingen. Hier bleek later niets van te kloppen en alle TLA# werken hetzelfde en kunnen dan ook hetzelfde.

Lol een writer op zijn kant leggen :smiley: Hehe

Op ze kop is nog leuker! :stuck_out_tongue:

Originally posted by G@M3FR3@K
[B]Ik denk dat jullie het verkeerd begrijpen :slight_smile: Op een Plextor staat op de bovenkant een TLA nummer. Dit nummer geeft de hardware revisie aan en er waren geruchten dat bepaalde TLA# niet zouden werken met bepaalde beveiligingen. Hier bleek later niets van te kloppen en alle TLA# werken hetzelfde en kunnen dan ook hetzelfde.

Lol een writer op zijn kant leggen :smiley: Hehe [/B]

ach sooo

Moet je er wel iets onderleggen anders gaan je cd’s kaduuk :smiley:

Lees anders ff dat artikel even van CDFreaks over die Plex! Is uitgebreid getest weet je! :smiley:
Heb em zelf ook deze drive en hij rokt!!! Lekker quick! :wink: Iets meer als 4 minuutjes voor een volle CD :stuck_out_tongue: !

Ik heb 'm ook! Hij is super stoer! :cool:

Ik heb hem niet, maar hij zal wel super stoer zijn!

Plextor rulled!

lol ze emme u goe bij uw pietje gehad jong :slight_smile: