Plextor 1210 FW1.08 met SD2

vbimport

Iemand die al de nieuwste FirmWare 1.08 voor de PlexWriter 1210A heeft geprobeerd met SafeDisc 2? Of toch maar overstappen naar 1.04?

Oh ja voor degenen die FW1.08 zoeken: download hier

NIEUW:

Added:
[li]Playing of audiocd is done through buffering
[/li](This will improve the playback of scratched discs)
Fixed Bugs:
[li]CD-Extra (8cm) was recognised as audio cd
[/li]Improvements:
[li]Write performance for various discs, types and speeds
[/li][li]Reading of UPS/ISRC information is done at higher speed
[/li][*]General read performance

Wanneer is die uitgekomen dan?! Ik heb em net gedowned dus nog nie getried! :wink:
Waar op het net stond ook alweer alle games die SD2 zijn!?

is dat jou taak niet omdat uit te testen als clone cd (expert), je kunt toch nog steeds terug flashen of niet?

Originally posted by Mattel007
is dat jou taak niet omdat uit te testen als clone cd (expert), je kunt toch nog steeds terug flashen of niet?

Ikke?! CCD expert?! Hoe kom je daar nou bij!? (of hebbie het tegen GameFreak?!
En ja, je kan ze nog steeds terugflashen!

was tegen de freak

sorry voor het misverstand :frowning:

Maak nie uut! :wink:

Weet ik maar ik kan nergens aan zo’n SafeDisc 2 beveiligd spel komen! Of ja ik moet er een in de winkel kopen voor 100 piek… Niemand die er eentje heeft :wink:

Ben vanmiddag nog bij de videotheek geweest om te kijken of ze er een hadden maar dat waren alleen oude spellen :frowning:

tja, zul je ff moeten w8n, we zullen een deze dagen wel meer nieuws van vernemen van andere testers

Ik heb ergens gelezen in één of ander form dat je beter de originele firmware hebt.Ik ben de link naar dat forum kwijt :frowning: Als iemand weet waarover ik het hebt gelieve dit dan hier te zetten.
Dat was een forum opgesteld voor plextor writers en ook writers die wat goed waren voor SD2.
Was eigenlijk best interesant om te volgen.
Ik heb ene 12/10/32s plextor met de originele firmware.
Ik zie het nut er niet in waarom ik ene andere firmware moet hebben.Ik kan alles kopieren tot nu toe (behalve fallout2 dan).
Ik heb zelf nog geen SD2 games gehad (reden zie G@M3FR3@K)