Plex 10-12-32 / 10-16-40

vbimport

Aangezien mijn huidige cdwriter (yamaha 6416 scsi) echt kaput is, moet ik een nieuwe hebben.
Ik ben er wel uit dat het toch wel een plextor moet worden. Ik lees hier wel de SD2 dingen, maar zoveel games kopieer ik ook niet.
Nu kan ik voor 625 piek de 101232 versie krijgen, en voor 655 piek de 101640.
voor 30 gulden lijkt mij dat vrij duidelijk, aangezien die 16 speed ook nog Advanced burnproof heeft. (kleiner ‘gat’ zeg maar).
zie ik iets over het hoofd, of kan ik gewoon echt het beste voor die 16 speed gaan?
alvast bedankt!

edit:
verder moet ie WEL RAW-writing ondersteunen…was ik ff vergeten erbij te zeggen

[Edited by RdB on 15-03-2001 at 17:52]

die 16x van plextor ondersteunt geen RAW writing :frowning: terwijl die 12x dat wel doet :slight_smile:

misschien dat dit verholpen wordt door een upgrade ofzo binnekort, maar dat durf ik niet met zekerheid zeggen

thanx voor de reply.
damn zeg!..het zou een erg mooi writertje geweest zijn…maarja, nu een stuk minder zonder raw

wat denken jullie, zal dit nog komen? (ook ivm de plextor acties -SD2-)
misschien willen ze hun apparatuur zo maken dat er niet meer illegaal mee te kopieren is…(dat zal moeilijk worden, maar ik bedoel, geen raw meer of what so ever)

als ik u was
zou ik de 12 speed plextor pakken
ondersteund wel sd2
en raw mode
die snelhied zal wel nie het belangrijkste zijn
wel de kwaliteit van de kopie
( ik bedoel dus de beveiliging nog op de kopie)

ik ben het volledig met Carlo eens, naast het feit dat veel cd-r’s niet zo goed bestand zijn tegen 16-speed branden is het ook weinig boeiend of het branden 1 minuut korter duurt.

Het blijft namelijk blazen op 12-speed…maar ja, ik ben wel bevooroordeeld natuurlijk, met mijn eigen Plexie 12-speed :wink:

Ik heb de 12/10/32x Scsi van plextor.
Ik ben er heel content van !!!

Nog een laatste tip: kijk als je de 1210 koopt naar het TLA nummer of vraag daar naar! Sommige TLA nummers kunnen geen SubChannel Data lezen en dit is toch wel erg handig… Deze branders hebben TLA #0101.

Voor de rest een prima brander. Ik heb hem zelf ook en ben er erg tevreden mee. Vooral het lezen gaat erg goed…

Greets

mja valt te zien wa ge gaat burnen he :
als je originele cdz (pc games) wilt kopieren met clone cd
aangezien dat de 16 RAW niet ondersteund zou ik dan de 12 kopen.Als je een downloader bent en alle isos van het net download (alle isos van internet zijn gepatched gecrackt) dan zou ik de 16 pakken.
als je originele pc games wilt kopieren met een crack kan je ook voor de 16 kiezen

ik zou de 16 pakken want met al die zever over die safedisc kopieren enz … word ik misselijk van !
alle pc isos zijn gecrackt door de release groups :slight_smile: waarom clone cd ? ik gebruik da programma bijna nooit :slight_smile:
ik burn steeds perfect met nero on the fly men cdkes :slight_smile:

heb juist net mijn plexwriter scsi 12x4 vervangen (hij heeft zijn dienst gedaan) voor de 16x. Ik moet zeggen dat ik ZEER tevreden ben, ondanks dat het geen scsi is. Ik brand audio en data gewoon op maximale snelheid met Arita cd’s en tot nu toe (40 cd’s mee gebrand) is er nog niet eentje mislukt…

Die ondersteuning voor RAW hoef je niet bang voor te zijn. Er komt zeker een update van.