Playstation games

vbimport

Ik maak met CDRWIN een image file van een playstation spel.
Ik schrijf dit naar een CD (philips) met mijne HP8100i writer op een snelheid van 4x
Dit spel werkt perfect in IEDERE playstation

Nu schrijf ik van dezelfde image file met mijne Yamaha 8424s op een snelheid van 8x op een philips cd. (gebruik dezelfde juiste instellingen van CDRWIN)
Als ik dit spel nu probeer in een playstation dan duurt dit lang eerdat hij het spel inlaadt. In sommige playstations gaat het spel helemaal niet.
Natuurlijk heeft iedere playstation een MOD chip erin zitten (andere PSX games gaan daar wel in)

Ik heb hier op het net nog al gelezen dat je PSX games moet branden op een snelheid van 2x of 4x. Maar ik kan dat niet geloven.
Heeft iemand dit probleem nogal voor gehad ?
Heeft ook iemand ene zinnige uitleg waarom je een PSX game op 2x of 4x moet branden ?

Heeft hier niemand ervaring mee ???

Weet hier nu niemand iets vanaf

psx hoef je niet op 2x of 4x te branden.

8x zou ook moeten werken.
bij mij in iedergeval wel, maar ik brand op een plextor 8/20

succes der mee

Als je ze van een kopie kopieerd kan je dat inderdaad wel doen, maar als je van een orginele een kopie wilt maken zou ik 't maar wel erg rustig aan doen, anders heb je zo je muur vol hangen met frisbees.

ps. fordcapri !!
als met een brander problemen hebt en met de ander niet, brand je ze toch op die waar je geen problemen mee hebt !!! " toch "

GrtZZ mrDJ
http://turn.to/psxhome
psxhome@privacyx.com
4 youre PSX games

[This message has been edited by mrDJ (edited 01 April 2000).]

Omdat de ene writer 8x is en de andere 4x