PLaystation 2

vbimport

Heeft er iemand ervaring met het ombouwen van een PS2? :confused:

Ik zelf persoonlijk niet,maar me 1st playstaion 2 werd door me ombouwer opgeblazen(heeft de reperatie kosten betaald)om een lang verhaal kort temaken waar door ik nu 2 playstation 2`s bezit!! hebt laat hem ombouwen bij een goede winkel mijne zijn nu gedaan door Psxshop en werkt prima.

Zelf modificeren raad ik af degene die mijn ps2 ombouwde heeft toch wel enige jaren ervaring met psx ombouwen heeft later zelfs zo gekloot met ombouwen van zijn eigen ps2 dat ie nu niet goed dvds kan kijken en ook EA games werken gewoon niet bij hem…
Bij mij werkte alles nog gewoon me dvd en ea games booten gewoon op(met de ea truuk lees hier meer over op de links van de sites hier).

En mijn tip wacht nog even met ombouwen van je ps2 tot de neo 3 er is kan elk ogenblik uitkomen neo2 modchip is niet perfect en de neo3 maakt gelijk je ps2 dvd speler regio vrij!! :slight_smile:
check voor meer info over de neo3 deze Site is van de uitvinders van de neo mod chips…

laat het toch gewoon doen bij www.pctec.be

je houdt je garantie r nog op ook nog

Ombouwen is verboden !!!

Als het toch moet dan bij een goede electronica zaak.

Ik heb gehoord dat er bedrijven zijn welke dit voor een zacht prijsje kunnen doen.

:o

Originally posted by Alasta Man
[B]Ombouwen is verboden !!!

:o [/B]

so ?

Sja er is wel meer verboden…

www.gamefreax.de is me aangeraden door iemand. Als je dan weer spellen nodig hebt voor weinig moet je ff kijken op het dealerforum (of mij PM-en)…

Ennuh… …ICQ UIN#73510824 werkt niet… :frowning:
Wat is de goeie?

Ombouwen is niet verboden volgens mij, maar voor de psx2 zou ik nog wachten tot een nieuwe modchip uitkomt, en laten we hopen dat het ereen is die zelf opstart zonder swaptrick. Tegen die tijd zijn de consolewars begonnen en zal de prijs van sony’s tweede telg drastisch verminderen. Misschien is het tegen die tijd wel mogelijk om 1 : 1 copietjes te maken van psx2 dvds. Er zijn trouwens al silver dvd’s van gt3 in omloop in Azië.

Inderdaat cum-a-lot het ombouwen van je playstation is niet verboden … Het is tenslotte Jouw bezit geworden

Alleen mag je niet meer bij Sony aan de deur komen als je PSX niet meer geheel naar behoren werkt …

Alleen ja wat heb je aan ombouwen als je geen getoaste Games mag spelen daar zit namelijk wel copyright op dus ja je moet wel 't origineel in huis hebben …:confused: :confused: :confused:

MzL SuperAppelflap

Hoe zit het eigenlijk met die PS2 & Internetten?! Kan dat nou al erop of nie?!

In Japan is er al een browser en een 56 k modem te koop, spellen als tony hawk 3 hebben al een internetfeature dus ik denk tegen het eind van het jaar zal er wel een modem zijn. Laten we hopen dat het kabel of adsl is. Ik denk dat de modem in november gaat uitkomen gelijk met de gamecube, een listige zet van sony aangezien de gamecube geen internet heeft.

Had volgens mij ergens gelezen dat je kabel, DSL óf inbellen erop kon aan gaan sluiten.