Playstation 2 emulator

bestaan er al werkende emulators voor de ps2 om spellen te spelen ?
of is het niet mogelijk om een emulator voor deze console te maken
ik heb er namelijk wel een gevonden maar die werkt niet !! :frowning:

thanks

grappenmaker, das hetzelfde als vragen of win xp op een 486 loopt :smiley:

nee geintje, is (nog) niet mogenlijk, het emuleren van de hardware van de ps2 kost te veel vermogen en power voor een hedendaagse pc, mischien nu met de prosseccors op 2 gig dat er eentje in de maak zou kunnen zijn, maar reken er het eerste jaar niet op.

De ps2 heeft idd nog geen emu’s de N64 en Dreamcast en PS1 wel!

hij wil natuurlijk GTA3 spelen. begrijp dat dan! Maar dan kun je beter een half jaartje wachten wanneer hij voor de PC is. (daar wacht ik iig op :frowning:

Originally posted by Totibbs
hij wil natuurlijk GTA3 spelen. begrijp dat dan! Maar dan kun je beter een half jaartje wachten wanneer hij voor de PC is. (daar wacht ik iig op :frowning:

zeker wel
en tony hawk 3
grand tourismo 3 enz enz :slight_smile:

Originally posted by Sorcerer
De ps2 heeft idd nog geen emu’s de N64 en Dreamcast en PS1 wel!

Die dreamcast emu kan ook nog geen commerciele games aan, alleen een paar demo’s

dan koop je er toch eentje… zo duur zijn ze ook weer niet (als je werkt, ofzo…) Ik vind 't ook wel een mooi ding… Ben je het spel zat kun je hem wellicht nog aardig verpatsen! Ik werwacht dat hij na sinterklaas en kerst weer in prijs zal gaan dalen :smiley: :smiley:

Als je wacht tot de EMU’s beschikbaar zijn (en de PC hardware), dan is het spel waarschijnlijk ook niet meer top of the bill… toch?

Of je doet zoals deze jongen :slight_smile:

Originally posted by Stranger_Style
Die dreamcast emu kan ook nog geen commerciele games aan, alleen een paar demo’s

Misschien moet jij eens op zoek naar een nieuwe emu! :wink:

Ennuh je kunt natuurlijk ook met de gba beginnen! HIER

thankssssssssssss