Playstation 1 gezocht!

vbimport

Wie heeft er een playstation 1 te koop.
De kinderen willen er graag een van hun spaarcenten, en dan is een nieuwe te duur als hij ook nog omgebouwd moet worden.
Dus graag een omgebouwde playstation, en wat spellen erbij zou ook wel leuk zijn.
Niet te duur graag want het is niet de bedoeling dat ik te veel bij moet leggen. :slight_smile: :slight_smile:

4500fr
playstation 1
modchip
1 controller
4games (1copie & 3 original) gran turismo, lucky luke, a bugs life en formula1
(nog maar 1jaar oud, zeer weinig op gespeeld (weg wegens tijdgebek)

goed voor urenlang speelplezier

Ik heb er hier ook nog een liggen! Hoef ik helemaal niet veel te hebben en je krijgt er ook nog 100+ spellen bij!

Mail me maar op: styledude@hotmail.com

Sony Playstation model SCPH-7502, omgebouwd, 2 dual-shock controllers, 2 verlengkabels, RGB PAL/NTSC kabel, 1 MB & 24 MB memory card, Space Station (voor het opbergen van de Playstation en controllers), ± 130 spellen.

fl.350,-

Heeft er nog iemand een zo vlak voor kerst
Zelfde condities als berserkr :slight_smile:

Playstation 1 : 2 Dual Shock Controllers, NAMCO joystick (voor Tekken 3; vet cool) Β±150 spellen, 3 memory cards, omgebouwd, in goede staat, spelend te zien :D, weinig op gespeeld.

500,-

Als je dat echt te hoog vindt kan je er misschien iets vanaf bieden, misschien heb je maar 1 dual shock controller nodig ofzow, die wil ik evenetueel nog wel zelf houden :smiley:

Heb je hem nog Ray of Light?
Of misschien heeft iemand anders er nog een? (tegen ongeveer dezelfde prijs & extra’s)

Ik heb er nog een liggen, omgebouwde PSX 1 met 2 dual shock controlers en een memory card + nog een zooi games. (o.a. Tony hawk 1 & 2, Driver, Metal Gear Solid)

Voor fl. 200,- mag je 'm hebben.

Bedankt Freq, maar ik heb er inmiddels al een gevonden.

Grtz